۲۲ مهر ۱۴۰۱، ۱۶:۰۰
کد خبرنگار: 5300
کد خبر: 84911931
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

لیگ برتر والیبال زنان؛ پیکان و ذوب‌آهن فاتحان نامدار هفته نخست

تهران- ایرنا- تیم‌های پیکان تهران و ذوب‌آهن اصفهان در نخستین مسابقه خود در لیگ برتر زنان موفق به شکست حریفان شدند.

به گزارش ایرنا، هفته نخست مرحله مقدماتی بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران روز جمعه با چهار دیدار در شهرهای رفسنجان، یزد، تهران و گنبد پیگیری شد.

تیم مس رفسنجان در نخستین بازی این رقابت‌ها در سالن ۹ دی رفسنجان میزبان سایپا تهران بود و سه بر یک مغلوب این تیم شد. شاگردان مریم السادات هاشمی در ست سوم این مسابقه ۲۵ بر ۲۳ مغلوب میزبان شدند، اما در سه ست اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۱۵ مس را شکست دادند تا عنوان نخستین فاتح لیگ برتر سال ۱۴۰۱ را به دست آوردند.

در دومین مسابقه هفته این هفته، تیم سریک در سالن المپیک گنبد میزبان صدیق گفتار وارنا بود و حریف خود را با اقتدار شکست داد. نماینده گنبد در سه ست متوالی با امتیازهای ۲۵ بر ۱۲، ۲۵ بر ۱۳ و ۲۵ بر ۱۱ شکست داد.

تیم پیکان تهران اما در سومین مسابقه این هفته در سالن ساپکو میزبان تیم تازه‌وارد جهانبین چهارمحال بود و موفق به شکست سه بر صفر این تیم شد. شاگردان فاطمه رشیدی در این مسابقه در سه ست متوالی با امتیازهای ۲۵ بر ۱۵، ۲۵ بر ۹ و ۲۵ بر ۱۴ نماینده چهار محال را شکست دادند و سه امتیاز کامل مسابقه را دریافت کردند.

تیم طلوع یزد مهر در چهارمین و آخرین دیدار این هفته، میزبان ذوب ‌آهن پرافتخارترین تیم این مسابقات بود. نماینده اصفهان در سه ست متوالی و با امتیازهای ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۲۲ حریف خود را در بازی خارج از خانه شکست داد.

بدین ترتیب تیم‌های سایپا تهران، سریک گنبد، پیکان تهران و ذوب‌آهن اصفهان در هفته نخست لیگ برتر زنان موفق به شکست حریفان خود شدند و به سه امتیاز کامل دست یافتند.

نتایج بازی‌های هفته نخست لیگ برتر والیبال زنان به این شرح است:

مس رفسنجان یک – سایپا تهران ۳

سریک گنبد ۳ – صدیق گفتار وارنا یک

پیکان تهران ۳ – جهانبین چهارمحال صفر

طلوع یزد مهر صفر – ذوب‌آهن اصفهان ۳

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha