۲۲ مهر ۱۴۰۱، ۱۷:۰۷
کد خبر: 84911825
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاد حوزه: توطئه دشمنان در حوادث اخیر با بصیرت مردم خنثی شد

یزد- ایرنا- استاد حوزه گفت: توطئه دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی در حوادث اخیر با بینش و بصیرت بالای مردم ولایی ایران خنثی شد.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام مهدی مهدوی نژاد روز جمعه در جمع مردم شهرستان یزد افزود: در حوادث اخیر، دشمنان با آشوب به دنبال تضعیف موفقیت‌های گسترده نظام بودند که با درایت و هوشیاری مردم نقش بر آب شد.

وی ادامه داد: استکبارجهانی همواره به بهانه‌های مختلف قصد ضربه زدن به اصل نظام را دارد ولی تاکنون با رهبری‌های مقام معظم هبری و همراهی مردم تمامی توطئه‌ها منجر به شکست شده است .

این کارشناس مذهبی بیان کرد: تا زمانی که مردم همانند گذشته با حضور در صحنه مطیع اوامر مقام معظم رهبری هستند اهداف دشمنان در کشور در ابعاد مختلف شکست می‌خورد.

مهدوی نژاد بیان کرد: مقوله امنیت در جامعه اسلامی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و امروزه با همکاری مردم و مسئولان شاهد آن در کشور هستیم.

وی یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی را گرامی داشت و گفت: فرهنگ ایثار و مقاومت رمز و راز اصلی عزت و اقتدار کشور است و باید همه مردم و مسئولان برای تحقق آن تلاش کنند.

مهدوی نژاد به اهمیت جهاد تبیین توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و از مسئولان خواست تا نسبت بیان خدمات نظام به مردم و جوانان بکوشند ، همچنین به اهمیت هفته وحدت و نقش آن در شکست اهداف دشمنان اشاره کرد و تلاش همگانی برای بصیرت افزایی را در جامعه خواستار شد.

در این مراسم چند برنامه به خصوص مداحی و برگزاری مسابقه به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) برگزار شد.

برچسب‌ها

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha