۲۲ مهر ۱۴۰۱، ۱۲:۲۷
کد خبرنگار: 877
کد خبر: 84911785
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تزریق آرد مازاد مانع از تشکیل صف‌های طولانی در مقابل نانوایی‌های خلخال نشد

 اردبیل- ایرنا - فرماندار خلخال گفت: با وجود تزریق بیش از ۳ هزار کیسه آرد مازاد بر سهمیه این شهرستان، صف‌های طولانی در مقابل نانوایی‌های خلخال همچنان برای مردم مشکل‌ساز شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا سید جوادیحیی‌زاده در جلسه ساماندهی آرد و نان خلخال اعلام کرد: در حالی که در سه ماهه تابستان امسال ۳ هزار و ۱۷۱ کیسه آرد علاوه بر سهمیه ماهانه شهرستان در بین نانوایی‌ها توزیع شده است، ادامه روند فروش آرد خارج از شبکه توزیع،قاچاق آرد به همراه فروش نان تولیدی این شهرستان به واحدهای صنفی بین راهی واقع در محور ارتباطی خلخال به اسالم و خلخال به پونل باعث شده صف‌های مقابل نانوایی های این شهرستان را همچنان برقرار باشند.

رئیس کارگروه ساماندهی آرد و نان خلخال با تاکید بر افزایش بازرسی و نظارت نانوایی‌ها از سوی دستگاه‌های اجرایی عضو این کارگروه اظهار داشت: افزایش سطح نظارت و بازرسی از نانوایی‌ها مانع از افزایش تخلف و فروش آرد به صورت آزاد و بازگشت روند فعالیت نانواییها بصورت عادی خواهد شد.

یحیی زاده گفت: هم اکنون  ۱۰۵ واحد نانوایی سهمیه و دولتی و همچنین ۴۷ واحد نانوایی آزادپز در سطح شهرستان خلخال نان مورد نیاز این مردم این منطقه را تامین می کنند.

وی گفت : درعین‌حال ۱۸ واحد نانوایی تولید نان روغنی از آرد یارانه دار بهره می برند که در تلاش هستیم با قطع آرد یارانه این واحدها سهمیه آرد اختصاصی نانوایی های روغنی پزرا به واحدهای نان عادی اضافه کرده و مانع از تجمع مردم و تشکیل صف‌های بلند در مقابل نانوایی‌ها شویم.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha