حمایت چهره‌های شاخص جهان و آسیا از وزنه‌برداری ایران

تهران- ایرنا- روسای فدراسیون‌های جهانی و آسیایی وزنه‌برداری در دیدار با سجاد انوشیروانی حمایت خود را از وزنه‌برداری ایران اعلام و بر همکاری هرچه بیشتر با کشورمان تاکید کردند.

به گزارش ایرنا، مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی آسیا در حالی از ۱۴ مهرماه به میزبانی منامه بحرین آغاز شده که ایران با ۱۷ وزنه‌بردار زن و مرد در این رقابت‌ها حاضر شده است.

سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری ایران عصر پنجشنبه بیست‌ویکم مهرماه و در حاشیه این رقابت‌ها با محمد جلود رئیس فدراسیون جهانی وزنه‌برداری دیدار و گفت‌وگو کرد. در این دیدار که حسین رضازاده و بهداد سلیمی نیز حضور داشتند، محمد یوسف المنا رییس قطری فدراسیون وزنه‌برداری آسیا، محمد الحربی عضو هیئت اجرایی فدراسیون جهانی و جلود، بر اراده و علاقه‌مندی خود جهت توسعه و تعالی هر چه بیشتر وزنه‌برداری در ایران تاکید کردند.

جلود رئیس فدراسیون جهانی وزنه‌برداری در این دیدار گفت: نه‌تنها به‌عنوان کشور دوست و برادر بلکه به‌عنوان یکی از قدرت‌مندترین تیم‌های وزنه‌برداری آسیا، خواهان همکاری هرچه بیشتر با ایران هستیم.

المنا رئیس قطری فدراسیون وزنه‌برداری آسیا نیز خاطرنشان کرد: موفقیت وزنه‌برداران ایرانی، موفقیت و ارتقای وزنه‌برداری آسیاست و بدون هیچ تردیدی از فدراسیون ایران در مسیر پیش‌رو حمایت می‌کنیم.

مقامات مسئول فدراسیون جهانی و آسیا همچنین از تجمیع قهرمانان بزرگ المپیک ایران در فدراسیون و در این نشست ابراز خرسندی کردند.

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha