۲۲ مهر ۱۴۰۱، ۱۰:۱۶
کد خبرنگار: 1794
کد خبر: 84911709
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شطرنج باز قزوینی به رقابت‌های قهرمانی آسیا اعزام شد

قزوین – ایرنا – دبیر هیات شطرنج استان قزوین گفت: رامتین کاکاوند شطرنج باز قزوینی به مسابقات قهرمانی رده‌های سنی تا ۱۸ سال آسیا اعزام شد.

فرهاد کربلایی صادقی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این رقابت ها با حضور شطرنج بازانی از کشورهای مختلف به میزبانی اندونزی آغاز شده است.

وی اضافه کرد: کاکاوند از استان قزوین در رده سنی زیر ۱۰ سال آزاد این دوره از مسابقات حضور دارد و یکی از بخت های اصلی کسب مدال طلا است.

کربلایی صادقی با اشاره به افتخارآفرینی دیگر شطرنج باز استان در رقابت های فراملی، گفت: استاد فیده رضا مهدوی نماینده شایسته استان قزوین در مسابقات المپیاد زیر ۱۶ سال جهان به نشان برنز دست یافت.

وی با اشاره به یک افتخارآفرینی دیگر از شطرنج بازان استان، اضافه کرد: در چهارمین دوره مسابقات بین المللی ایروان که با حضور ۲۹۲ بازیکن برگزار شد و از ایران ۱۹ شطرنجباز در این رویداد حضور داشتند ملیکا محمدی تنها نماینده استان حاضر در جدول اساتید این مسابقات بود.

کربلایی صادقی افزود: در دور چهارم این مسابقات که روز گذشته برگزار شد، محمدی حریف ارمنی را شکست داد و موفق شد با مهره سیاه مقابل استاد بین المللی آمریکایی به یک تساوی ارزشمند دست یابد و باید در دور دوم این رقابت ها به میدان برود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha