۲۲ مهر ۱۴۰۱، ۹:۴۹
کد خبرنگار: 2161
کد خبر: 84911692
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آیین بزرگداشت هفته مهرسینمای ایران در گرگان برگزار شد

گرگان- ایرنا - آیین هفته مهر سینمای ایران با حضور جمعی از پیشکسوتان عرصه تصویر و سینما و تجلیل از نفرات برتر بخش‌های ۱۶ گانه سینمای گلستان در تالار فخرالدین اسعد گرگان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان شامگاه پنجشنبه در این آیین گفت: ۶۳ اثر از تولیدات هنرمندان گلستانی در سنین مختلف به این جشنواره ارسال شد که توسط ۳ تن از داوران برجسته در بخش های مختلف، نفرات و آثار برتر شناسایی و تجلیل شدند.

محمد رعیت افزود: برای ارتقای سطح تولیدات و ارائه تولیدات فاخر تلاش می کنیم مقوله آموزش بیش از پیش در دستور کار قرار بگیرد و در این مسیر حمایت ویژه‌ای از آموزشگاه‌های آزاد و دولتی در حوزه هنر سینما و تصویر طرح‌ریزی خواهد شد.

وی گفت: با هماهنگی صورت گرفته، ارتباط تولیدکنندگان و هنرمندان حوزه تصویر و سینما با صدا و سیمای گلستان تسهیل خواهد شد تا امکان پخش آثار فاخر از رسانه ملی فراهم شود.

در این آیین از برگزیدگان رشته های مختلف از جمله: کارگردانی، بازیگری، فیلم نامه نویسی، تدوین، گریم، صداگذاری، جلوه‌های ویژه بصری، فیلم‌برداری، انیمیشن، سینمادار، آموزشگاه سینمایی، پژوهشگران سینما و تهیه کننده فیلم سینمایی قدردانی شد .

تجلیل و قدردانی از تعدادی از خانواده های هنرمندان شهید از دیگر برنامه های این مراسم بود.

به گزارش ایرنا هفته مهر سینمای ایران به مناسبت روز ملی سینما و با هدف تحقق استمرار شادابی و پویایی در محیط روانی سینمای کشور و توجه خاص به مقوله عدالت فرهنگی و هنری در دولت سیزدهم در راستای تکریم سینماگران پیشکسوت، فعالان سینمای ایران در رشته های مختلف و هنرمندان ایثارگر طراحی و پیش‌بینی شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha