۲۱ مهر ۱۴۰۱، ۲۲:۰۶
کد خبرنگار: 1240
کد خبر: 84911548
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرمربی سپاهان اصفهان: بازیکنان ایرانی لیاقت بازی در زمین‌های فوتبال بهتری را دارند

آبادان - ایرنا - سرمربی سپاهان اصفهان گفت: کیفیت زمین‌های چمن در ایران در حد مناسبی نیست و بازیکنان ایرانی لیاقت بازی در زمین‌های فوتبال بهتری را دارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا خوزه مانوئل فریرادمورایس پنجشنبه شب در نشست خبری پس از مسابقه فوبتال صنعت‌نفت آبادان و سپاهان اصفهان اظهارداشت: بازیکنان ایرانی این پتانسیل را دارند که بازی‌های بهتری را از خود نشان دهند ولی زمین‌های فوتبال ایران زیاد مناسب نیست و جا دارد کمیته‌ای نسبت به استاندارسازی زمین‌ها اقدام کند.

وی افزود: زمین بازی در آبادان زیاد مناسب بازی نبود و کیفیت بازی سپاهان را گرفت.

فریرادمورایس در خصوص بازی تیم سپاهان در برابر صنعت‌نفت آبادان گفت: انگیزه بازی بازیکنان آبادان بالا بود ولی از اول فصل بازیکنان سپاهان باکیفیت و ذهنیت مثبت بازی می‌کنند.

وی افزود: در این بازی همه بازیکنان خط میانی را در اختیار داشتیم و در خط دفاعی نیز بازیکنان به نحو احسن انجام وظیفه کردند هر چند در چند بازی گذشته از عملکرد هافبک کناری تیم راضی نبودم ولی امروز عملکرد خوبی را از خود نشان دادند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: در ابتدای فصل مسابقات سختی داشتیم  و در برابر استقلال و پرسپولیس بازی کردیم و با ۱۱ گل زده و ۶گل خورده عملکرد خوبی داشتیم.

وی افزود: در بازی در برابر پرسپولیس اگر تیمی قرار بود برنده باشد سپاهان بود و اگر به پیروزی می‌رسیدیم اکنون باید صدر جدول قرار می‌گرفتیم ولی باید برای بازی بعدی آماده شویم تا عملکرد بهتری داشته باشیم

تیم فوتبال سپاهان اصفهان در ورزشگاه تختی آبادان با ۲ گل تیم فوتبال صنعت‌نفت این شهر را شکست داد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha