۲۱ مهر ۱۴۰۱، ۱۵:۴۱
کد خبرنگار: 3043
کد خبر: 84911398
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ایجاد زیست عفیفانه در شهرها ضروری است

قزوین - ایرنا - نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و پرکردن اوقات فراغت نسل جوان، ایجاد زیست عفیفانه در شهرها ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فاطمه محمد بیگی روز پنجشنبه به مناسبت هفته وحدت و در مراسم افتتاح پروژه های شهرداری قزوین، اظهار داشت: ما همچنان مطالبه گر فعالیت‌های گسترده و شبکه‌ای خانواده محور در حوزه تربیت دینی، سبک زندگی ایرانی - اسلامی و زیست عفیفانه هستیم.

وی ادامه داد: در مجموعه مدیریت شهری و سیستم خدمات‌ رسانی به اوقات‌ فراغت خانواده‌ها، جوانان و کودکان باید توجه ویژه داشته باشیم و در این رابطه نیز پروژه‌هایی که به زیست‌ عفیفانه در کنار طرح های اوقات فراغت منجر می‌شود نیز بپردازیم.

این نماینده مجلس تصریح کرد: آن چه که امروز نوجوانان، دختران و پسران ما به آن نیاز دارند اجرای پروژه‌های شهری مانند طرح های افتتاح شده امروز است و باید در مدیریت شهری و سیستم خدمات‌ رسانی به اوقات‌ فراغت خانواده‌ها، جوانان و کودکان نگاه ویژه تری داشته باشیم.

به گفته محمد بیگی، برنامه‌های معنوی را باید در کنار برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی جهت ایجاد آرامش روحی، امنیت‌ روانی، امنیت اجتماعی و استحکام خانواده‌ها و جامعه نیز فراهم کنیم.

وی با اشاره به ‌حوادث روزهای اخیر، اظهار داشت: دشمنان نظام با دروغ‌ پردازی‌های رسانه‌ای و جنگ ترکیبی هر شب در توهمات خود و در فضای مجازی، جمهوری اسلامی را ساقط کرده و حتی برخی از نوجوانان و جوانان ما را برای تحقق اهداف شوم خود شریک کرده اند اما این انقلاب به برکت خون شهدا، رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی، آگاهی مردم و اقتدار نیروهای مسلح با استحکام در مسیر خود همچنان پیش خواهد رفت.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس، تاکید کرد: ما مسوولان باید ببینم چقدر از پروژه‌های عمرانی، علمی و برنامه‌هایمان برای قشر نوجوان و جوان بوده و چه تعداد طرح های فرهنگی و هنری برای دهه هشتادی‌ها و نودی‌های خود ساخته‌ایم، باید پای درد و دل و گفتمان نوجوانان نشسته و مشکلات آنان را در داخل کشور حل کنیم.

وی خاطر نشان کرد: نسل کنونی بایستی پرچم اسلام را به دست امام زمان (عج) برساند و در این راه مسوولان کاری نکنند تا خدای ناکرده منجر به نارضایتی نوجوانان و جوانانمان شود، ما باید به برکت حضور این قشر برای ایران در عرصه‌های فرهنگی و هنری افتخارآفرینی کنیم.

محمد بیگی ادامه داد: ما به دشمنان قداره‌کشی که زنان و کودکان را به خاک و خون کشیده‌اند، اعلام می کنیم که به اسم زن، زندگی و آزادی پروژه کشتار راه انداختید و از زنان برای جامعه ما ابزار جنسی درست کرده و زندگی مردم را به آتش کشیدید، ما زندگی و دنیای شما را در برابر چشمان‌تان به آتش خواهیم کشید و با همین نسل دهه هشتاد و نودی ها کاری خواهیم کرد که از کرده و گفته‌های خود پشیمان شوید.

وی ضمن تقدیر از دست‌ اندرکاران و مدیریت شهری قزوین برای تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های شهری، تصریح کرد: بام شهر قزوین در دیار مینودری و در جوار شهدای گمنامی که نام‌آوران و ستارگان درخشان این شهرند، احداث شده و به طور حتم نیز بر ظرفیت گردشگری طبیعی، فرهنگی و معنوی قزوین خواهد افزود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha