۲۴ مهر ۱۴۰۱، ۱۱:۳۴
کد خبرنگار: 745
کد خبر: 84911375
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فعال سیاسی: دلسوزان نظام برخی مسائل بهانه اغتشاش را حل کنند

کرمان - ایرنا- دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمان با قدردانی از حضور گسترده و نقش مهم مردم در مقابله با دسیسه دشمنان و اغتشاشگران طی هفته‌های اخیر گفت: در عین حال مسئولان، دلسوزان نظام و پژوهشگران با سرعت برخی از مسائلی که بهانه اغتشاش شده است را آسیب‌شناسی و حل و فصل کنند.

سید حسین صابری روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: مسئولان، دلسوزان نظام، محققان و پژوهشگران باسرعت و دقت حوادث اخیر را ریشه یابی و فضا را به طور علمی آسیب شناسی کنند؛همچنین این افراد با سرعت برخی از مسائلی را که بهانه اغتشاش و مبنای شعارهای ساختارشکن شده حل و فصل کنند.

صابری تاکید کرد: متولیان باید با مفسدان اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی برخورد و دست این خائنان را از بیت المال و سرنوشت مردم و کشور کوتاه کنند.

انقلاب مسیر خود را ادامه می‌دهد

صابری تاکید کرد: باوجود همه فتنه های بیگانگان و بیگانه‌پرستان، انقلاب اسلامی ایران مسیر خود را ادامه می‌دهد؛ یکی از آرمان های مهم امام راحل یعنی صدور انقلاب انجام شده است و ادامه دارد.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کرمان گفت: همانگونه که اغتشاشگران اعتراف کردند مرگ مهسا امینی بهانه و هدف اصلی آنان، اصل نظام است اما زهی خیال باطل زیرا لطف خداوند، هدایت‌های مدبرانه مقام معظم رهبری، حضور همیشگی مردم بصیر و آمادگی ایثارگرانه نیروهای مظلوم انتظامی و امنیتی توطئه ها را خنثی و نقشه های شوم و ضدانسانی استکبار را نقش برآب می کند.

استاندار پیشین لرستان افزود: مردم قدرشناس ایران اسلامی از نیروهای انتظامی پشتیبانی و تشکر می‌کنند زیرا نیروهای انتظامی خادم ملت و حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و امنیت عمومی کشور هستند.

انتقام سخت اغتشاشگران

وی تصریح کرد: اغتشاشگرانی که باآتش زدن پرچم، مسجد و قرآن، کشیدن چادر از سر بانوان محجبه و کشتن انسان‌های بی‌گناه به شیوه های ناگوار و سنگ‌پرانی به حافظان امنیت عمومی و نیز آتش زدن اموال عمومی و خصوصی، سرسپردگی خود را به استعمار پیر و استکبار جهانی نشان دادند، باید منتظر انتقام سخت و اقدام انقلابی امت حزب الله باشند.

صابری همچنین تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی بخوبی در این شرایط وظایف خواص را تبیین کردند و انتظار می رود خواص و نخبگان تا فرصت هست قضاوت خود را اصلاح یا سکوت خود را بشکنند که فردا دیر است.

وی با طرح این پرسش که نیروهای انتظامی و امنیتی تا کی می خواهند با نجابت با اغتشاشگران، مسببان و مویدان این خیمه‌شب‌بازی‌ها مماشات کنند و نیز رافت اسلامی تا کی و تا کجا؟ اظهارداشت: همگان انتظار دارند خاطیان و معاندان مسبب این حوادث مجازات شوند.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمان گفت: استکبار جهانی، پیر استعمار، صهیونیسم بین الملل و مزدوران داخلی بدانند که این اقدامات رذیلانه و ضدبشری به هیج وجه نمی‌تواند خللی در مسیر انقلاب اسلامی و اراده آهنین ملت غیور ایران به وجود آورد.

وی همچنین در ادامه با اشاره به حادثه به آتش کشیدن مسجد جامع زاهدان در ۲۴ مهرماه ۱۳۵۷ توسط مزدوران رژیم ستمشاهی گفت: وحشی‌گری برخی سرسپردگان بیگانه در جریان اغتشاشات اخیر روی مزدوران شاه را سفید کرد.

مزدوران شاه در سال ۵۷ مسجد جامع، قرآن و دوچرخه های مردم کرمان را در مقابل مسجد به آتش کشیدند؛ همچنین زنان محجبه را با چماق های میخ‌دار کتک زدند و به علما اهانت کردند؛ همین کار را مزدوران استکبار با طراحی استعمار پیر با مردم در جریان اغتشاشات اخیر کردند.

صابری تاکید کرد: اغتشاشگران از حادثه مسجد جامع کرمان و سرنوشت مزدوران عبرت بگیرند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha