گلزار شهدای قزوین به مرکز فعالیت‌های فرهنگی تبدیل می شود

قزوین - ایرنا - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: گلزار شهدای قزوین با هدف شناساندن سیره و منش شهدا، جوانان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به مرکز فعالیت‌های فرهنگی این شهر تبدیل می شود.

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، سمیه اسمعیلی روز پنجشنبه در دیدار با فرماندار شهرستان قزوین اظهار داشت: این نهاد به تنهایی نمی تواند وظیفه ارایه خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران را برعهده داشته باشد بلکه باید همه مسوولان در خدمات‌رسانی به این قشر معظم جامعه تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه هر قدر تعامل مدیران دستگاه‌ها با بنیاد شهید تقویت شود سطح رضایتمندی جامعه ایثارگری از عملکرد مسوولان نیز افزایش می‌یابد، تصریح کرد: باید همه مسوولان دستگاه‌های اجرایی در این زمینه مشارکت کنند تا با بهره گیری از ظرفیت‌های موجود، خدمات با کیفیت و در اسرع وقت به این قشر ارایه شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اشاره به اهمیت اجرای برنامه‌های فرهنگی در بین مردم، یادآور شد: این برنامه‌ها با تعامل مسوولان ذیربط، با کیفیت و بازخورد بیشتر بین آحاد جامعه باید برگزار شود و تحقق آن نیز هماهنگی های بیشتر مسوولان را می‌طلبد.

به گفته وی، در راستای اجرای برخی از برنامه‌های فرهنگی، متاسفانه بین مسوولان موازی‌ کاری وجود دارد که برای جلوگیری از این مساله نیازمند تعامل بیشتر هستیم.

اسمعیلی به طرح سپاس . دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران اشاره و تصریح کرد: انجام چنین دیدارهایی باید در دستور کار همه مسوولان دستگاه ها باشد و انجام آن کمترین کاری است که می توان در برابر رشادت‌ و ایثارگری‌های این قشر انجام داد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین به مشکلات درمانی جامعه ایثارگران اشاره و یادآور شد: در این حوزه برخی مشکلات کشوری وجود دارد که نیازمند اقدامات مسوولان بالادستی هستیم اما در استان اقداماتی برای رفع این موضوع و تسهیل در ارایه خدمات با کیفیت به جامعه ایثارگری در حال انجام است.

بنیاد شهید جزو نهادهای فاضل است

فرماندار شهرستان قزوین در این نشست گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران جزو افضل نهادها است و کار کردن در آن عبادت بوده و افتخاری بزرگ برای کارکنان آن محسوب می‌شود.

عباس کاظمی تصریح کرد: فرمانداری و تمامی مسوولان بایستی با این نهاد تعامل لازم را داشته و درصدد تقویت آن برآیند زیرا این بخش وظیفه دارد به خانواده‌های شاهد و ایثارگر به عنوان ولی‌ نعمتان ما، خدمات ارایه دهند.

وی با اشاره به اینکه گلزار شهدا بهترین مکان های فرهنگی محسوب می شوند، اظهار داشت: بایستی در این مکان مقدس فعالیت‌های ترویجی باکیفیت مطلوب برگزار شود تا جوانان از آن بهره‌برداری های لازم و معنوی داشته باشند.

کاظمی با بیان اینکه باید کاری کرد تا با هم‌اندیشی و همفکری دستگاه ها، برنامه‌های فرهنگی موثری را در گلزار شهدای قزوین برگزار کرد، افزود: انجام این کار بدون شک برکات فراوانی برای این شهر به دنبال خواهد داشت.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha