اتحاد ملت ایران سد محکمی در برابر تهدیدات دشمن است

قصرشیرین- ایرنا- فرماندار سرپل ذهاب گفت: امروز یکی از حربه های دشمنان این است که بین مسلمانان تفرقه بیندازند تا به اهداف شوم خود برسند ولی اتحاد و انسجام و همبستگی ملت ایران سد محکمی در برابر تهدیدات دشمن است.

«صدراله بابلی» روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با گرامیداشت هفته وحدت و میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) افزود: هفته وحدت یادگار ارزشمند امام راحل است و در نظام جمهوری اسلامی ایران وحدت بسیار منسجم بین ملت ایران وجود دارد و همیشه هم امام راحل و  رهبر معظم انقلاب اسلامی بر حفظ وحدت بین مسلمانان تاکید کرده اند.

وی اظهار داشت: مادامی که ملت ایران همه در کنار هم هستند دشمنان نمی توانند بر وحدت ما خدشه ای وارد کنند  و به مقاصد پلید خود برسند.

نماینده عالی دولت در سرپل ذهاب گفت: بر اساس فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی همیشه نقشه دشمنان نقش بر آب شده از این رو وحشت دشمن از همین وحدتی است که در بین ملت ما وجود دارد.  

بابلی اضافه کرد: در شهرستان سرپل ذهاب برادران اهل تشیع، اهل سنت و اهل حق در کنار هم هستند و همیشه مدافع آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده اند و نسبت به مقابله با اهداف شوم دشمنان پیش قدم هستند.

وی تاکید داشت: مردم این خطه و دیار خوشبختانه در کنار هم با وحدت و اتحادی که با هم دارند و باید تلاش شود این وحدت و همبستگی تقویت شود.

شهرستان سرپل ذهاب در غرب استان کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت و ۴۸ کیلومتر مرز با عراق دارد که پیروان مذاهب مختلف اسلامی در این شهرستان شامل اهل تشیع، اهل سنت و اهل حق به طور مسالمت آمیز کنار یکدیگر زندگی می کنند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha