اهدای جهیزیه به ۳۰ زوج جوان سرباز در قرارگاه منطقه ای جنوب غرب

اهواز - ایرنا - فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد ارتش در جنوب غرب کشور گفت : به مناسبت میلاد باسعادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)آئین اهدا جهیزیه با عنوان "هدیه های آسمانی" به ۳۰ زوج جوان از سربازان قرارگاه منطقه ای و ارشد ارتش در جنوب غرب کشور برگزار شد.

 به گزارش پنجشنبه ایرنا ، امیر سرتیپ حمزه بیدادی در آئین طرح "لبیک یا امام خامنه‌ای"  در سالن همایش قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب نزاجا در اهواز اظهار داشت : در راستای طرح های ۳۱ گانه لبیک ارتش ، طرح هدیه های آسمانی برای اولین بار در این قرارگاه برای زوجهای جوان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه ارزش هر جهیزیه اهدایی به زوجهای جوان حدود ۳۰۰ میلیون ریال است ، گفت : این مراسم با هدف کمک به ازدواج آسان جوانان و در راستای عمل به توصیه مقام معظم رهبری مبنی بر تکریم سربازان اجرا شد.

امیر سرتیپ  بیدادی ادامه داد : در نظام جمهوری اسلامی ایران مقوله سربازی بسیار با ارزش و با اهمیت است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد ارتش در جنوب غرب کشور  با بیان اینکه طرح "لبیک ٢١ یا امام خامنه‌ای نزاجا" ویژه سربازان متاهلی است که در سال ۱۴۰۱ ازدواج کردند ، خاطر نشان کرد : در طرح های ۳۱ گانه نیروی زمین ارتش جمهوری اسلامی ایران ۱۶ طرح مربوط به کارکنان است که نشان می دهد نیروی انسانی در ارتش جمهوری اسلامی از چه جایگاه ویژه ای برخوردار است .

فرماندهان ارتش دلسوز سربازان هستند

هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی ارتش در خوزستان نیز در این آئین با بیان اینکه در طول تاریخ و قبل از انقلاب اسلامی اینچنین مراسم هایی برگزار نشده است ، اظهار داشت :  این مراسم‌ها که با حضور جمعی از فرماندهان ارشد ارتش برگزار شده یکی از برکات انقلاب اسلامی می باشد .

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد خاکی خاطر نشان کرد : امروز فرمانده های ارتش نگران ، دلسوز و علاقه مند به سربازان هستند ، سربازانی که چرخ‌دنده های نیروهای مسلح هستند.

به مناسبت سالروز ولادت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) توزیع یکهزار جهیزیه بین زوج های زیر پوشش کمیته امداد در استان خوزستان آغاز شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha