رییس بسیج سازندگی: یک میلیون بسته معیشتی در هفته وحدت توزیع می‌شود
سردار محمد زهرایی(سمت راست)

کرمان - ایرنا - رییس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه برای توزیع بسته های معیشتی ۹ مقطع زمانی در طول سال تعریف کرده ایم گفت: هفته وحدت پنجمین مقطع زمانی توزیع این کمک ها طی امسال است که توزیع یک میلیون بسته در سراسر کشور را شامل می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار محمد زهرایی روز پنجشنبه در حاشیه رزمایش کمک های مومنانه به مناسبت هفته وحدت در جمع خبرنگاران در شهر کرمان افزود: توزیع این بسته ها از روز گذشته در استان های تهران و مازندران آغاز شده است و امروز در ۱۰ استان انجام می شود.

وی اظهار داشت: کمک های مومنانه از سه سال قبل به فرمان مقام معظم رهبری آغاز شدو امروز ۱۵ نوع خدمت را به نیازمندان ارائه می دهد.

سردار زهرایی افزود: بانک اطلاعاتی دقیقی از نیازمندانی که مددجوی کمیته امداد و بهزیستی نیستند در سراسر کشور شناسایی شده است که یک میلیون و ۶۵۰ هزار خانوار را در برمی گیرد.
رییس سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به اینکه آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد از جمله خدمات ارائه شده است تصریح کرد: اهدای جهیزیه، لباس، نوشت افزار، کیف مدرسه و غیره از دیگر خدمات رزمایش مومنانه در کشور محسوب می شود.
وی تاکید کرد: کمک های مومنانه و معیشتی کاری مردم‌پایه است که با مشارکت خیران انجام می شود و نهادهای انقلابی و حاکمیتی هم در این زمینه کمک می کنند.
سردار زهرایی ادامه داد: توزیع بسته های معیشتی و کمک های مومنانه برای مردم امیدآفرین است؛ هرچند برخی می گویند این کار عمیق و اساسی نیست که البته همینطور است و بسته معیشتی به عنوان یک مُسَکن ضروری در اختیار نیازمندان قرار می گیرد.
وی اظهار داشت: کارهای عمیقی مانند ایجاد فرصت شغلی و احداث منازل محرومان نیز در دستور کار بسیج و سپاه قرار دارد.

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور تصریح کرد: در دولت سیزدهم که با رویکرد انقلابی و مردمی روی کار آمده تفاهم‌نامه های بسیار خوبی انجام شده  است و برای تامین آب شرب هفت هزار و ۱۳۸ روستا با وزرات نیرو قرارداد داریم تا در حداقل زمان ممکن و با هزینه کم مشکل آب روستاها برطرف شود.

رییس بسیج سازندگی: یک میلیون بسته معیشتی در هفته وحدت توزیع می‌شود

به گزارش ایرنا، این آیین با حضور استاندار، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و جمعی از مسئولان در حسینیه ثارالله کرمان برگزار و توزیع یک هزار بسته معیشتی و نوشت افزار در سراسر استان کرمان آغاز شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha