۲۱ مهر ۱۴۰۱، ۱۲:۱۸
کد خبرنگار: 1005
کد خبر: 84911176
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار فارس: ظهور اختلافات، مانع توسعه و پیشرفت جامعه است

شیراز- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: ظهور اختلافات، مانع بزرگی در مقابل توسعه و پیشرفت جامعه است و در روند حرکت جامعه به سمت تعالی و پیشرفت خلل ایجاد خواهد کرد.

 اسماعیل محبی پور روز پنجشنبه همزمان با هفته وحدت در جمع علما و روحانیون شهرستان گراش افزود: اختلافات سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و قومیتی درون جامعه مانند یک سم کشنده است.
او ادامه داد: اگر همه ما در هر موقعیت و جایگاه به دنبال بهتر شدن شرایط و پیشرفت کشور هستیم، راه آن کنار گذاشتن اختلافات و رسیدن به وحدت حداکثری است.
وی بیان کرد: البته اختلاف با مباحثه علمی متفاوت است، اگر ما در بین جامعه شیعه و سنی مباحثه‌ای داریم، جای طرح و بررسی آن جای در دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس افزود: اگر ما در حوزه‌های سیاسی با هم اختلاف داریم، راهکار آن را نمی توان در کف خیابان ها یافت بلکه باید در دانشگاه ها، حوزه های علمیه و مجالس و محافل علمی جست و جو کرد.
محبی پور گفت: آنچه که امروز در فضای عمومی جامعه به آن نیاز داریم، اتحاد و همبستگی است و این جدا از رقابت های سیاسی است، در ایام انتخابات رقابت باید باشد، اما به محض پایان انتخابات همه باید برای بهتر شدن و پیشرفت بیشتر با هم متحد و همراه شویم.
او بیان کرد: وقتی که این همه ایده، فکر و ریشه های مشترک داریم نباید اجازه دهیم که این اختلافات پیش بیاید و مانع حرکت رو به جلو جامعه شود.
وی، توسعه و پیشرفت را حق همه مناطق دانست و ادامه داد: اگر موضوعاتی در جامعه به عنوان یک خانواده در همه تنیده وجود داشته باشد قطعا قابل حل خواهد بود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس افزود: امروز افتخار داریم که در جایی قرار گرفته ایم که می توان با همکاری مردم مشکلات را حل کرد و موانع را برداشت و با همراهی و همکاری نخبگان اگر اختلافی هم وجود دارد حل کنیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha