یک میلیون و ۱۵۰ هزار نخ سیگار قاچاق در قشم کشف شد

قشم - ایرنا - سرپرست انتظامی شهرستان قشم گفت: با تلاش ماموران پلیس امنیت اقتصادی و یگان امداد مستقر در این شهرستان مرزی یک میلیون و ۱۵۰ هزار نخ سیگار قاچاق خارجی کشف و ضبط شد.

سرهنگ عبدالرحیم دهقان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در راستای تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و پیشگیری و مقابله با فعالیت‌ های ناامن کنندگان اقتصاد کشور، ماموران پلیس امنیت اقتصادی و یگان امداد این شهرستان مرزی در کنار آب های فیروزه ای خلیج فارس این محموله را از یک دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق از نوع سیگار در ۲ عملیات جداگانه توقیف کردند.

وی افزود: ماموران پلیس در بازرسی از خودروی توقیفی، یک میلیون و ۱۵۰ هزار نخ انواع سیگار خارجی قاچاق که بطرز ماهرانه ای جاسازی شده بود را کشف کردند.

سرپرست انتظامی شهرستان قشم از دستگیری یک قاچاقچی در این رابطه خبر داد و گفت: ارزش کشفیات بدست آمده در این عملیات ۷۰۰ میلیون تومان اعلام شده است.

سرهنگ دهقان از تشکیل پرونده در این خصوص و تحویل قاچاقچی دستگیر شده به مقام قضایی خبر داد و گفت: تلفن ۱۱۰ مرکز فوریت های پلیسی بصورت شبانه روز آماده دریافت گزارش های مردمی در رابطه با فعالیت های مجرمانه و مخل امنیت عمومی است.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر داز توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha