سرمربی تیم والیبال پاس گرگان: اشتباهات داوری کسب نتیجه بهتر از تیم ما را گرفت

گرگان - ایرنا - سرمربی تیم والیبال پاس گرگان گفت: اشتباهات داوری و سوت‌های نابجای آنان و حتی رای‌های غیرباور در ویدئو چک‌های درخواستی، مانع از کسب نتیجه بهتر تیم ما در برابر حریف شد.

عیسی سنگدوینی چهارشنبه شب پس از پیروزی تیمش در برابر هورسان رامس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: در دست چهارم در حالی که می‌توانستیم برنده بازی باشیم، اما اشتباه داور در اعلام سرنوشت توپ به خصوص در چند امتیاز پایانی، سرنوشت بازی را عوض کرد.

وی بیان کرد: آن اشتباهات باعث شد تا روحیه بازیکنان ما تضعیف شود و شاگردانم تمرکز لازم در روند بازی را نداشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: حاکم شدن آن سوت‌ها در دست پنجم هم باعث شد تا بازی به نوعی گِره بخورد و حریف پا به پا ما حتی تا آخرین امتیاز پیش بیاید، اما در نهایت توانستیم برنده بازی باشیم.

سرمربی تیم والیبال پاس گرگان گفت: تیم هورسان رامسر پس از ۲ بُرد متوالی در هفته‌های آغازین لیگ، باعث شده بود تا شرایط آنان در لیگ و جدول رده‌بندی بهتر از تیم ما باشد که البته تیم ما نسبت به حریف یک مسابقه کمتر در لیگ دارد.

سنگدوینی یادآور شد: در اعتراضات و درخواست‌های ویدئو چک (بازبینی) در سراسر جهان عُرف است که اگر تلویزیون و مانیتور (صفحه نمایش) در سالن برای تماشای صحنه درخواست شده وجود ندارد، سرمربی و مربی تیم درخواست کننده می‌توانند پس از درخواست در کنار داور ویدئو چک صحنه را بازبینی نماید.

وی اضافه کرد: با تمام این مشکلات شاگردانم در تیم پاس تا لحظه آخر جنگیندند و دست از پای نکشیدند و در زدن سرویس‌های خود و دریافت توپ‌های اول دریافتی از تیم حریف، عملکرد خوب و بهتری داشتند.

وی در خصوص مسابقه بعدی تیمش در برابر فولاد سیرجان گفت: تیم سیرجان، تیمی است که بازیکنان ارزشمندی دارد و هزینه زیادی کرده در حالی تیم ما حامی مالی ندارد و برعم قول‌های مساعدی که مسوولان شهری و استانی دادند، تاکنون هیچ کمک و حمایتی به تیم پاس انجام نشده است.

سرمربی تیم والیبال هورسان رامسر هم گفت: با وجود باخت در برابر تیم میزبان، نتیجه خوبی در بازی خارج از خانه به دست آوردیم.

رحمان محمدی‌راد اظهارداشت: قابلیت تیم ما بیشتر از بازی برابر پاس گرگان بود که امیدوارم در بازی‌های بعدی بتوانیم تمام قابلیت تیم را به نمایش بگذاریم و با کسب نتایج خوب، دل هواداران را شاد کنیم.

وی افزود: تیم والیبال پاس گرگان از نظر بازیکن، از تیم‌های خوب لیگ برتر است و بازیکتان این تیم با داشتن کادر فنی خوب و همچنین سرمربی با دانش، خوب بازی می‌کنند.

سرمربی تیم والیبال هورسان رامسر در خصوص اعتراضات در طول بازی بیان داشت: روند داوری خوب بود اما اعتراض ما مربوط به حضور تعدادی تماشاگر در سالن مسابقه بود، در صورتی که اعلام شده مسابقات باید بدون حضور تماشاگر باشد و از همه مهمتر در خصوص اعتراض این بود که همان تعداد محدود و اندک تماشاگری که در سالن بودند، پشت نیمکت ذخیره‌های تیم ما حضور داشتند و این یک حق طبیعی تیم‌های میزبان است که پشت نیمکت‌ ذخیره‌اش خالی باشد و هیچ کسی از تیم میزبان حضور نداشته باشد.

تیم والیبال پاس گرگان در هفته سوم از دور رفت مرحله مقدماتی رقابت‌های لیگ برتر والیبال مردان باشگاه‌های کشور، عصر چهارشنبه در سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان و بدون حضور تماشاگر (بنا به تصمیمات و تدابیر اتخاذ شده از سوی فدراسیون)، به مصاف تیم هورسان رامسر رفت و در یک بازی حساس، زیبا، فشرده و نفس‌گیر با نتیجه ۳ بر ۲ از سد میهمان خود گذشت.

این تیم در پایان هفته سوم این رقابت‌ها با انجام ۲ بازی و کسب ۲ برد پنج امتیاز دارد و باید در هفته چهارم این رقابت‌ها چهارشنبه هفته آینده در سیرجان میهمان تیم فولاد این شهر باشد.

تیم والیبال پاس گرگان یک مسابقه معوقه از هفته دوم با تیم رهیاب ملل مریوان دارد که تاریخ آن هنوز مشخص نیست.

تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس دیگر نماینده گلستان در لیگ برتر والیبال امروز در یزد به مصاف تیم شهداب این شهر رفت و در سه دست متوالی مغلوب میزبان خود شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha