۲۰ مهر ۱۴۰۱، ۲۲:۱۳
کد خبر: 84910917
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار لرستان: مردم با هوشیاری فتنه اخیر را خنثی کردند

خرم‌آباد - استاندار لرستان گفت: مردم با هوشیاری فتنه اخیر را خنثی کرده و بار دیگر ولایت مداری خود را به انقلاب اسلامی ثابت کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا فرهاد زیویار چهارشنبه در همایش مدافعین امنیت - خادمین شهرستان کوهدشت اظهار کرد: جوسازی و تحریک از طریق دروغ سازی در فضای مجازی روش جدید فتنه‌گران در حوادث اخیر بود که با رشادت های محوری نیروی انتظامی و حمایت های مردم، بسیج و سایر عوامل امنیتی خنثی شد.

وی گفت: دروغ پردازی و ایجاد موج توسط فتنه گران از طریق فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای صورت گرفت و این دروغ و جوسازی ها به پاس همدلی و همراهی مردم تحقق پیدا نکرد.

وی ادامه داد: فتنه گران فقط به دنبال بر هم زدن امنیت کشور و مردم هستند و در دهه های گذشته روش های متعددی از جمله جنگ تحمیلی، تهاجم فرهنگی و ترور را در پیش گرفتند که هر بار با اتحاد مردم خنثی شد.

استاندار لرستان گفت: هیچ کدام از دشمنان توانایی تهدید نظامی در مرزها را نداشته و به روش های جدید از جمله جوسازی در فضای مجازی روی آوردند که این بار هم مردم و فرزندان مردم در نیروهای انتظامی و امنیتی آنها را سرجای خود نشاندند تقدیر الهی بر این بود که پایان اغتشاشات در استان ما با هفته نیروی انتظامی مقارن شود.

زیویار عنوان کرد: سلطنت طلبان مزدور، گروهک های منافقین، کومله، پژاک و دمکرات با شعار عوام فریبانه زن، زندگی و آزادی به دنبال سلب امنیت در کشور بودند که به شکستی دیگر برایشان مبدل شد.

وی افزود: امروز ثابت شد که هدف از این شعارها نه تنها احترام به جایگاه زنان نیست، بلکه با نیت به هم ریختن امنیت کشور و در راس آن هدف گیری نیروی انتظامی بود.

استاندار لرستان گفت: مردم لرستان با اهدا ۲ شهید از جامعه نیروی انتظامی در جریان اغتشاشات اخیر خود را در خط مقدم جبهه مقابله با جریان فتنه نشان دادند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha