اعضای مجمع جهانی تقریب مذاهب به مقام بنیانگذار کبیر انقلاب ادای احترام کردند

شهرری - ایرنا - اعضای مجمع جهانی تقریب مذاهب و علما و متفکران جهان اسلامی در سی و ششمین دوره در سی و ششمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی به مقام شامخ حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ادای احترام کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اعضا و میهمانان سی و ششمین دوره مجمع جهانی تقریب مذاهب با حضور در حرم امام خمینی (ره) به آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب ادای احترام کردند.

این علما و متفکران کشورهای مختلف اسلامی، امام خمینی (ره) را بنیانگذار کنفرانس جهاتی تقریب مذاهب معرفی کردند و آن را آغازی برای گفت و گوی مسلمانان در نقاط مختلف جهان بر شمردند.
سی و ششمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی ۱۷ تا ۲۲ مهر ماه با حضور علما و اندیشمندان سراسر جهان در تهران برگزار می شود.

سی و ششمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی به همت مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با حضور علما و اندیشمندان سراسر جهان و به صورت حضوری و مجازی در ۶ محور ۱ - جنگ و صلح عادلانه ۲- اخوت اسلامی و مبارزه با تروریسم ۳- آزاد اندیشی دینی، پذیرش اجتهاد مذهبی و مقابله با تکفیر و افراطی گری ۴- احترام متقابل بین مذاهب اسلامی، رعایت ادب اختلاف و پرهیز از مشاجره، حرمت شکنی و توهین ۵- همدلی و همدردی اسلامی و پرهیز از تنش‌ها و منازعات ۶-تطبیع و عادی‌سازی ارتباط با رژیم غاصب صهیونیستی برگزار می شود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha