سرمربی سپاهان اصفهان: با تمام داشته‌هایمان در برای صنعت نفت آبادان به میدان می‌رویم

آبادان -ایرنا - سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: در برابر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان چند مصدوم و بیمار داریم ولی با تمام داشته‌هایمان به میدان می‌رویم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ژوزه مورایس چهارشنبه در نشست خبری قبل از بازی تیم‌های فوتبال صنعت‌نفت آبادان و سپاهان اصفهان اظهار داشت: با توان در برابر حریف قرار می‌گیریم و با ارائه بازی خوب و دنبال سه امتیاز بازی هستیم.

 وی افزود: این مسابقه بین ۲ شهر فوتبالی و متفاوت ایران است، تیم برزیلی ایران قابل احترام است، این تیم  اخیرا سرمربی خود را عوض کرده و امیدوارم به ثبات خودش برسد.

مورایس گفت: کنفرانس خبری فوتبال را دوست دارم و از رسانه‌ها بخاطر انتقال و در اختیار قرار دادن اطلاعات به فوتبال دوستان که باعث لذت و شادی و نشاط در جامعه است، تشکر می‌کنم.

وی افزود: نمی دانم از چه زمانی امکان حضور طرفداران تیم‌ها در ورزشگاه‌ها فراهم می‌شود، ولی امیدوارم دوستداران ۲ تیم فردا بازی زیبای شاهد باشند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: اولین بار است به یکی دیگر از شهرهای زیبای ایران سفر می‌کنم و این را لمس کردم که زندگی در بین مردم آبادان جریان دارد.

تیم فوتبال سپاهان اصفهان با ۱۳ امتیاز از هشت بازی خود در رده چهارم جدول و تیم فوتبال صنعت نفت آبادان نیز با پنج امتیاز از هشت بازی خود انتهای جدول ۱۶ تیمی لیگ برتر جام خلیج‌فارس قرار دارد.

تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و سپاهان اصفهان پنجشنبه از ساعت ۱۸.۳۰ دقیقه در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم می‌روند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha