امام جمعه بوشهر: مردم از مولفه های قدرت انقلاب اسلامی هستند

بوشهر - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: مردم از مولفه های قدرت انقلاب اسلامی هستند و همواره پای انقلاب ایستاده و برای پایداری و استحکام نظام خون‌های زیادی داده اند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز چهارشنبه در نشست شورای اداری استان بوشهر افزود: مردم انقلاب اسلامی را دوست دارند و  از آنِ خود می‌دانند چرا که همین ملت بودند که با اعتقادی راسخ و با رهبری امام راحل آن را پایه گذاری کردند.

وی اظهار کرد: هرجا دشمن توطئه کرده است این ملت بصیر هوشیارانه با حضور خود در صحنه حماسه آفریده و نقشه های بدخواهان نظام را خنثی کرده اند به همین دلیل است که امروز مسئولان باید قدردان  ملت بوده و همواره در کنار آنها باشند.

صفایی بوشهری ادامه داد: اگر مسئولان استان بوشهر با ظرفیت فوق العاده آمایشی که دارد با برنامه ریزی دانش بنیان، شناخت، ایجاد فرصت و تقویت اقتصاد دریا پایه براساس سند اقتصاد دانش بنیان مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی گام بردارند می توانند حرکت نوینی در استان ایجاد کنند و این استان به آلبوم توسعه و پیشرفت تبدیل شود.

وی با بیان اینکه  امروز دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی پروژه ماشه را طراحی کرده است گفت: در همین ارتباط استکبار جهانی امروز برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی به دنبال بهانه است و همواره در مقابل  پیشرفت این نظام تهاجم تخریبی را آغاز کرده است.

به گفته صفایی بوشهری امروز دشمن حضور قدرتمند ایران  در عرصه های توسعه و پیشرفت و فضای بین المللی را بر نمی تابد و تلاش می‌کند با ایجاد  اغتشاش به نظام جمهوری اسلامی صربه وارد کنند آنچه مهم است این است که در این شرایط پرقدرت در میدان عمل قرار بگیریم.

وی اظهار کرد: دشمنی دشمن و اجرای طرح‌های تخریبی از سوی بدخواهان نظام طبیعی است مهم این است که ما براساس ولایتمداری، بصیرت سیاسی، قدرت بالای مقاومت و توجه به اصل برنامه ریزی دانش بنیان در مدار رهنمودهای رهبر معظم انقلاب حرکت کنیم تا مصون بمانیم.

امام جمعه بوشهر گفت: پیشرفت و اقتدار ملی و  بین المللی ایران اسلامی منجر به نفی جهان استکبار و  نفی توطئه ها می‌شود.

وی یادآور شد: امروز انقلاب اسلامی ایران تحول عظیمی در تمام ابعاد وجودی جهان از جمله ساختار سیاسی، اقتصادی و حتی علم و فناوری به وجود آورده  و تمام محاسبات بلوکهای شرق و غرب را برهم زده است.

صفایی بوشهری گفت: انقلاب اسلامی ایران به دنبال تحقق تمام ابعاد انسانیت از جمله عدالت، پیشرفت، تمدن آفرینی، نفی استعمار، استثمار و ظلم است و علم، صلح، عدالت، پیشرفت و رفع فقر را برای همه می خواهد.

وی تاکید کرد: استکبار جهانی به دنبال سلطه، استعمار و بردگی مدرن است و هر کشوری را که بخواهد استقلال و رشد اقتصادی داشته باشد را بر نمی تابد به همین دلیل است که همواره در این اندیشه هتسند که همه کشورها را به گونه ای مهندسی کنند که در کانون اندیشه های غرب، جهان تک بعدی و زیرسلطه آمریکا باشند.

امام جمعه بوشهر گفت: به همین دلیل است که دشمن همواره با تهاجم‌های سخت، نرم، اجتماعی، امنیتی، اقتصادی و علم و فناوری در صدد متوقف کردن و تضعیف این انقلاب هستند وهمیشه ادعا می کنند که انقلاب را شکست و مهار کرده اند اما در آخر خودشان دچار شکست می‌شوند.

وی یادآور شد: انقلاب اسلامی نه تنها مایه اقتدار ایران بلکه مایه قدرت همه کشورهای آزادیخواه نیز شده است و به همین دلیل است که دشمن همیشه به دنبال تضعیف این اقتدار است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha