پیام تسلیت مقام‌ها و تشکلهای سیاسی در پی درگذشت «دکتر روستا آزاد»

تهران - ایرنا - مقام‌های کشوری و تشکلهای سیاسی در پیام‌هایی درگذشت رضا روستا آزاد رئیس پیشین دانشگاه صنعتی شریف را تسلیت گفتند.

به گزارش حوزه احزاب ایرنا، رضا روستا آزاد رئیس پیشین دانشگاه صنعتی شریف و عضو هیات مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی روز گذشته(سه شنبه) پس از تحمل یک‌ دوره بیماری در ۶۱ سالگی در بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) درگذشت. در ادامه برخی مقام‌ها و نهادهای کشوری در پیام‌های درگذشت رئیس پیشین دانشگاه صنعتی شریف را تسلیت گفتند.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی امروز چهارشنبه در پیامی نوشت: درگذشت تأثرانگیز استاد دانشمند و مدیر خدمتگزار و انقلابی عرصه دانش و فناوری، شادروان رضا روستا آزاد رئیس پیشین دانشگاه صنعتی شریف را به جامعه علمی کشور و همکاران و دانشجویان و خانواده محترم آن مرحوم تسلیت می‌گوییم و برای آن فقید سعید از خداوند طلب علو درجات می‌کنیم.

کنشگری خلاقانه دکتر روستا آزاد در توسعه زیست‌بوم فناوری، میراث ماندگاری در کشور است

محمدصادق خیاطیان رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری با ابراز تأثر و تألم از درگذشت حزن‌انگیز رضا روستا آزاد، استاد دانشگاه و مدیر کهنه‌کار حوزه علم و فناوری، در پیامی نوشت: آن مرحوم چه در دوران پرثمر ریاست بر دانشگاه صنعتی شریف و چه در کسوت استادی در همین دانشگاه، منشا خدمات علمی و مدیریتی فراوان در کشور بوده و آثار گرانسنگی از خود به جای گذاشت.

وی افزود: کنشگری خلاقانه و مؤثر مرحوم روستا آزاد در توسعه زیست‌بوم علم و فناوری کشور، میراث ماندگاری است که آیندگان به نیکی از آن یاد خواهند کرد.

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha