وزنه‌برداری قهرمانی زنان آسیا؛ عنوان نخست یونسی در گروه B دسته ۷۱ کیلوگرم

تهران- ایرنا- «فروغ یونسی» در گروه B دسته ۷۱ کیلوگرم با ثبت مجموع ۱۸۳ کیلوگرم اول شد. او هفت کیلوگرم کمتر از رکورد ورودی در بحرین وزنه زد.

به گزارش ایرنا، چهارمین نماینده ایران در مسابقات قهرمانی آسیا در بحرین فروغ یونسی در گروه B دسته ۷۱ کیلوگرم بود که امروز (چهارشنبه) ساعت ۱۱:۳۰ به روی تخته رفت.  یونسی با رکورد ورودی ۱۹۰ کیلوگرم در استارت لیست در رده دهم قرار داشت. ۶ نفر در گروه B و ۸ نفر در گروه A در این دسته قرار دارند که بیشترین ورودی ۲۴۰ کیلوگرم از آن کیوجیا یانگ وزنه‌بردار چینی است.  

یونسی در حرکت اول، دوم و سوم یک ضرب موفق شد وزنه‌های ۷۵ کیلوگرم، ۸۰ کیلوگرم و ۸۳ کیلوگرم را بالای سر ببرد و در در رده نخست جدول قرار گرفت.

این ملی‌پوش وزنه‌برداری در حرکت اول و دوم دوضرب موفق به مهار وزنه‌های ۹۵ کیلوگرم و ۱۰۰ کیلوگرمی شد اما نتوانست در حرکت سوم دوضرب وزنه ۱۰۳ کیلوگرم را بالای سر خود ببرد. وی در مجموع با ۱۸۳ کیلوگرم در رده نخست گروه B قرار گرفت. این در حالی است که یونسی ۷ کیلوگرم کمتر از ورودی خود در این رقابت‌ها وزنه زد.  

جایگاه یونسی در مسابقات قهرمانی آسیا پس از وزنه‌زدن وزنه‌برداران دسته ۷۱ کیلوگرم در گروه A مشخص می‌شود که امروز الهه رزاقی در گروه A دسته ۷۱ کیلوگرم ساعت ۱۴ به روی تخته می‌رود. رزاقی با رکورد ورودی ۲۱۳ کیلوگرم در استارت لیست در رده هفتم است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha