۲۰ مهر ۱۴۰۱، ۱۲:۰۱
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 84910283
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دشمن در جنگ شناختی با دروغ و شبهه رسانه‌ای ‌دنبال مدیریت ادراک عمومی است

زنجان - ایرنا - معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: دشمن در جنگ شناختی، با دروغ و شبهه در فضای رسانه‌ای به‌ دنبال مدیریت ادراک عمومی بوده و راهکار مقابله در برابر این جنگ، جهاد تبیین و روایت درست است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ پاسدار عباس بابایی روز چهارشنبه در جمع مدیران تشکل‌های کارگری و کارفرمایی زنجان با اشاره به طراحی جنگ ادراکی و شناختی علیه کشور اظهار کرد: نیازمند جهاد تبیین و بصیرت؛ در جنگ شناختی و ادراکی دشمن هستیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان تصریح کرد: در شرایطی که پیشرفت‌های خیره‌کننده جمهوری اسلامی ایران در ابعاد مختلف امید دشمنان را در مقابله مستقیم با ایران مقتدر به یأس تبدیل کرده است، دشمنان این مرز و بوم با همراهی ایادی داخلی مزدور جنگی ترکیبی را علیه کشور عزیزمان آغاز کرده‌اند.

وی افزود: تحریم‌های مختلف اقتصادی، القای ناامیدی، سیاه‌نمایی و بزرگ جلوه دادن مشکلات، کوچک نشان دادن پیشرفت‌های بزرگ، سم‌پاشی و دروغ‌پردازی‌های فراوان در شبکه‌های اجتماعی و دیگر فضاهای رسانه‌ای متعدد از جمله شگردهای دشمنان علیه ایران اسلامی است.

بابایی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، گفت: ملت ایران در عرصه جنگ نظامی و سیاسی و امنیتی دشمن را عقب زده و به فضل الهی در جنگ اقتصادی هم دشمن را به طور قاطع عقب خواهد زد.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در پایان تاکید کرد: کارگران و کارفرمایان دو بال تولید استان هستند و بدون یکی از آنها تولیدی امکان‌پذیر نخواهد بود و ماهم قدردان تلاش‌های شبانه‌روزی شما سربازان گمنام عرصه کار و تولید هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha