۱۵۳ هنرمند در شانزدهمین دوره نمایشگاه ملی صنایع‌دستی شرکت کردند

زنجان - ایرنا - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان گفت: در شانزدهمین دوره نمایشگاه ملی صنایع‌دستی ۱۲۰ غرفه صنایع‌دستی با حضور ۱۵۳ هنرمند از کل کشور در مجموعه بین‌المللی نمایشگاه کاسپین زنجان برپا شده است.

سید سعید صفوی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این نمایشگاه کلکسیون عظیمی از صنایع‌دستی کشور با حضور هنرمندان کشوری برپا شده است.
وی بابیان اینکه غرفه مربوط به صنایع‌دستی به‌صورت رایگان در اختیار هنرمندان قرار می‌گیرد، اظهار داشت: امیدواریم این جشنواره زمینه مناسبی برای برگزاری مستمر دیگر نمایشگاه‌های صنایع‌دستی در کشور باشد.
این مسوول همچنین با اشاره به افتتاحیه پانزدهمین جشنواره ملی آش در این استان ادمه داد: جشنواره آش و نمایشگاه صنایع دستی فرصتی مناسب برای معرفی فرهنگ های قومی ومنطقه ای نقاط مختلف کشور و توجه به ویژگی های خاص این مناطق شده است که با انسجام و وحدت اقوام مختلف گرد هم بیاییم و هنرمایی کنیم.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان خاطرنشان کرد: پیش از این جشنواره در فضای روباز برگزار می‌شد و به دلیل برودت هوا این مهم در مجموعه مسقف در حال برگزاری است.
به گزارش ایرنا، پانزدهمین جشنواره ملی آش ایران و شانزدهمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی زنجان با ۳۲ غرفه و شرکت ۱۳ استان کشور در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی کاسپین زنجان به مدت چهار روز از ساعت ۱۶ تا ۲۲ برای بازدید و خرید عموم علاقه مندان برپا خواهد بود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha