نقش بصیرت افزایی بسیج در مقابله با اغتشاشات اخیر به درستی نمایان شده است

ساری- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: نقش بصیرت افزایی بسیج در مقابله با حوادث و اغتشاشات اخیر به درستی نمایان شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، روح الله سلگی روز چهارشنبه در پانزدهمین اجلاسیه مجمع بسیج مازندران که با حضور رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور در ساری برگزار شد، با بیان این که شورای برنامه ریزی استان مازندران سند راهبردی که بسیج مازندران آن را تهیه و تدوین کرده است، مورد استفاده قرار می دهد، افزود: مازندران موقعیت ممتازی در بخش های زیر بنایی به خصوص گردشگری، کشاورزی و صنعتی دارد.

معاون استاندار مازندران با اظهار این که اقامت ۶۹میلیون نفر شب در تابستان امسال نشان دهنده ظرفیت ممتاز گردشگری این خطه است، گفت: ساماندهی سواحل و آزادسازی حریم در حال انجام است؛ ساحل ۴۷۳ کیلومتری نیاز به برنامه ریزی دارد، اکنون اهمیت ساماندهی سواحل مازندران برای مسوولان ملی به درستی تبیین شده و طرح های مختلفی ارایه شده است.

سلگی افزود: کشاورزی مازندران در حوزه  تولید و تامین گوشت مرغ، برنج، مرکبات و کیوی نیز ممتاز است.

وی در بخش دیگری به برخی چالش ها و مشکلات اجتماعی و اقتصادی استان مازندران اشاره کرد و ادامه داد: اکنون عقب نشینی ۲۸سانتی متری و افت آب دریای خزر طی یکسال گذشته بنادر مازندران را با چالش های جدی مواجه کرده لست.

معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با  بیان این که استان در حوزه فرهنگی و اجتماعی با آسیب های جدی مواجه است، گفت: مازندران در حوزه طلاق در رتبه اول کشور قرار دارد؛ مازندران در فرزندآوری رتبه آخر و در مصرف اینترنت رتبه اول را دارد.

سلگی با بیان اینکه راهکار برون رفت از مشکلات شبیخون فرهنگی و جنگ نرم را رهبر معظم انقلاب تبیین کردند که باید عملیاتی کنیم، افزود: باید با ادبیات مناسب برای همه اقشار برنامه داشته باشیم.

وی ادامه داد: رهبر حکیم انقلاب به این نکته اشاره کردند که دولت در حال باز کردن گره های گذشته است و استکبار فهمید اینچنین آشوب را به راه انداختند.

وی اضافه کرد: اکنون دولت سیزدهم در حال حل چالش ها با ارایه راهکار است و این اقدام دشمنان را عصبانی کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha