نقد و نظر در چارچوب و به دور از هنجارشکنی بیان شود

شهرری-ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، گفت: با توجه به آزادی های فردی و اجتماعی، هر شخصی این امکان را دارد تا نظر و نقد خود را در چارچوب قانون و به دور از هنجارشکنی بیان کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا،محمد خراسانی زاده در جشن هفته وحدت که روز سه شنبه در سالن آمفی تئاتر اداره کل استان تهران برگزار شد، به اتفاقات اخیر کشور اشاره کرد و افزود:درگذشت فرزندی از ملت ایران، همه ما را اندوهگین و ناراحت کرد اما زمانی انسان متأثرتر خواهد شد که به این بهانه، شماری از فرزندان این کشور نیز به شهادت برسند.
وی در خصوص لزوم پایبندی همگان به قانون در کشور به بیان خاطراتی از امام خمینی(ره) پرداخت و افزود: ایشان حتی در روزهای حساس انقلاب و با وجود استقرار حکومت جور و استبدادی پهلوی، همگان را به رعایت قانون دعوت می کردند.
خراسانی‌زاده با تبیین حساسیت شرایط حاضر، اظهار داشت: با نگاهی به شرایط موجود، هر انسان آزاده ای به روشنی می تواند به عظمت این رویدادها پی ببرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، با آرزوی اینکه هفته وحدت، بشارت دهنده وحدت و اتحاد ملی و همه جانبه برای ملت ایران باشد، بیان داشت: گردهمایی و راهپیمایی عظیم اربعین و سالروز شهادت امام رضا(ع)، قدرت جهان اسلام را به رخ جهانیان کشید، رویدادهایی که هر کدام نشانه های روشنی برای مهیا ساختن عرصه و فضا را برای ظهور امام زمان(عج ) است.
وی تاکید کرد: بنابراین می بایست که ضمن قدر دانستن این فرصت ها، تلاش کنیم تا با غلبه بر مشکلات پیش رو، به افق روشن نائل شویم.

نقد و نظر در چارچوب و به دور از هنجارشکنی بیان شود


در ادامه مراسم و جشن وحدت در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی،مدیرحوزه علوم اسلامی دانشگاه شهید بهشتی نیز اظهار داشت: امام علی(ع) در توصیف پیامبر(ص) می فرمایند که حضرت محمد(ص) بنده و فرستاده خدا بود و شخصیتی بود که پروردگار، ایشان را انتخاب و گزینش کرد و هیچ فردی در فضیلت همدوش و همتای ایشان نیست.
حجت الاسلام علی صدیقی پاشاکی افزود: مردم پیش از مبعوث شدن رسول اکرم(ص)، حرام ها را حلال می شمردند و دانایان و خردمندان را خوار می داشتند.
وی با اشاره به خطبه ۱۵۱ نهج البلاغه ادامه داد: امیرمومنان(ع) در این خطبه ضمن هشدار نسبت به بروز فتنه در آینده، مردم را از بازگشت افکار و رفتار عصر جاهلیت برحذر می دارند و به مردم سفارش می کنند تا فریب فتنه گران را نخورند.
به گزارش ایرنا، جشن هفته وحدت روز سه شنبه با حضور محمد خراسانی زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، حجت الاسلام علی صدیقی پاشاکی مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاه شهید بهشتی و جمعی از مسئولین در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران برگزار شد.
در این مراسم تک نوازانی از هنرستان موسیقی پسران به مناسبت آغاز هفته وحدت، قطعاتی را اجرا کردند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha