کمیته انضباطی با ساپینتو راه آمد؛ دفاعیات استقلال مرد پرتغالی را نجات داد

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال استقلال خیلی خوش‌شانس بود که در نشست کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، دفاعیات محکمی از وی صورت گرفت زیرا در غیر این‌صورت با چهار جلسه محرومیت روبرو می‌شد.

به گزارش ایرنا، ریکاردو ساپینتو دیروز (دوشنبه) در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حاضر شد و درباره اتفاقات حاشیه‌ای بازی استقلال برابر گل‌گهر سیرجان که منجر به وی اخراج شد، توضیحاتی را ارائه داد.

در این نشست مدیران کمیته انضباطی فیلم دقایق پایانی بازی با گل‌گهر را به نمایش گذاشته و فرشید سمیعی، معاون حقوقی باشگاه استقلال به دفاع از ریکاردو ساپینتو پرداخت.

گفته می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال قصد داشت تا محرومیت سنگینی را برای وی در نظر گرفته و ساپینتو را چهار جلسه محروم کند اما با دفاعیاتی که صورت گرفت، محرومیت وی کاهش پیدا کرد.

ساپینتو با توجه به کارت قرمزی که در بازی با گل گهر سیرجان دریافت کرد، یک جلسه محروم شد و در دیدار استقلال برابر فولاد روی نیمکت این تیم حضور نداشت. علاوه بر این، یک جلسه محرومیت تعلیقی‌ او که پس از اتفاقات دیدار برابر ملوان برای وی در نظر گرفته شد، در بازی این هفته استقلال برابر ذوب‌آهن اعمال خواهد شد. بدین‌ ترتیب محرومیت دو جلسه‌ای سرمربی استقلال پس از بازی هفته نهم به پایان خواهد رسید. 

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha