۱۹ مهر ۱۴۰۱، ۱۸:۳۳
کد خبرنگار: 3028
کد خبر: 84909763
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

لیگ آزادگان؛ توقف صدرنشین در روز پیروزی عجیب فجرسپاسی مقابل قعرنشین

تهران- ایرنا- تیم فوتبال شمس آذر قزوین در شرایطی در هفته هشتم لیگ آزادگان مقابل رقیب خود متوقف شد که فجرسپاسی با ۱۱ گل از سد نماینده‌ مشهد گذشت.

به گزارش عصر سه‌شنبه ایرنا، هفته هشتم رقابت‌های فوتبال دسته یک موسوم به لیگ آزادگان امروز با برگزاری ۶ بازی آغاز شد که در مهمترین دیدارها تیم صدرنشین متوقف شد و فجرسپاسی با یک برد پرگل به یک‌قدمی شمس‌آذر رسید.

شمس آذر قزوین در شهر بابک به مصاف مس این شهر رفت و این مسابقه با تساوی یک بر یک به اتمام رسید. کنعان طاهرنژاد در دقیقه ۴۲ شمس‌آذر را پیش انداخت اما پیمان نامور در دقیقه ۸۰ کار را به تساوی کشاند. با این نتیجه نماینده قزوین با ۱۷ امتیاز در صدر باقی ماند و مس به امتیاز ۹ رسید.

تیم فوتبال فجرسپاسی در دیداری عجیب موفق شد تیم قعرنشین امید وحدت مشهد را با نتیجه‌ پرگل ۱۱ بر صفر شکست دهد. آنها با این پیروزی ۱۶ امتیازی شده و بالاتر از استقلال ملاثانی در رده دوم جای گرفتند. امید وحدت هم با یک باخت سنگین دیگر تعداد گل‌های خورده‌اش به ۴۳ رسید. آنها بدون امتیاز در قعر جدول باقی ماندند.

استقلال ملاثانی که شانس صدرنشینی داشت، در دیدار با میهمان خود خوشه‌طلایی با یک گل شکست خورد تا شانس صدرنشینی را از دست بدهد و با ۱۵ امتیاز در رده سوم جای گرفت. نماینده ساوه نیز با ۱۴ امتیاز در جایگاه چهارم قرار گرفت.

نتایج دیگر دیدارها به شرح زیر است:

دریا بابل ۱-۰ خلیج فارس ماهشهر

سایپا ۱-۰ ون‌پارس اصفهان

پارس جنوبی جم ۰-۱ آرمان‌گهر سیرجان

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha