احتمال غیبت نویر در لیگ قهرمانان اروپا؛‌ کاپیتان به بازی ویکتوریا پلژن می‌رسد؟‌

تهران- ایرنا- در شرایطی که تیم فوتبال بایرن مونیخ خود را آماده دیدار با ویکتوریا پلژن می‌کند شایعاتی از اردوی باواریایی‌ها خبر می‌رسد شاید سنگربان این تیم به دیدار فرداشب نرسد.

به گزارش ایرنا، در ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا و از گروه سوم این بازی‌ها فردا شب و از ساعت ۲۲:۳۰ نماینده جمهوری چک پذیرای بایرن مونیخ آلمان است، تیم قعرنشین این گروه در شرایطی از صدرنشین آلمانی پذیرایی خواهد کرد که شایعات مصدومیت و احتمال غیبت مانوئل نویر سنگربان مونیخی‌ها امیدها را در دل هواداران ویکتوریا پلژن زنده کرده و به کسب نتیجه در این دیدار خانگی امید فراوان دارند.   

مونیخی‌ها که با هدایت یولیان ناگلزمان در هر سه بازی قبلی خود در لیگ قهرمانان اروپا و با ۹ امتیاز صدرنشین گروه سوم هستند در شرایطی فردا شب به میدان می‌روند که در صورت کسب برتری در این دیدار خارج از خانه، تقریبا" صعود خود به مرحله بعدی را قطعی خواهند کرد و باید دید از بین تیم‌های اینتر و بارسلونا کدام تیم ناکام بزرگ این گروه برای صعود باقی خواهند ماند.  

حالا هواداران فوتبال آلمان و تماشاگران مونیخی در انتظار هستند تا ببینند آیا نویر در چارچوب دروازه این تیم خواهد ایستاد و یا شایعاتی که از مصدومیت و غیبت او مطرح است، رنگ و بوی واقعیت به خود می‌گیرد. 

شاگردان ناگلزمان در هفته دهم بوندسلیگا نیز باید رو در روی فرایبورگ به میدان بروند و باید دید با توجه به اتفاقاتی که در ساعات باقی مانده رقم خواهد خورد، وضعیت حفاظت از دروازه این تیم به چه گزینه‌ای سپرده خواهد شد. در جدول بوندسلیگای آلمان تا قبل از آغاز هفته دهم تیم یونیون برلین با ۲۰ امتیاز صدرنشین است و تیم‌های فرایبورگ و بایرن‌مونیخ با ۱۸ و ۱۶ امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha