اسبقیان: تحرک، توانمندی و افتخارآفرینی شعار ورزشکاران پارالمپیکی است

تهران- ایرنا- رییس فدراسیون جانبازان و معلولین با اشاره به شعارهفته پارالمپیک گفت: تحرک، توانمندی و افتخارآفرینی ورزشکاران پارالمپیک شعار این هفته به شمار می‌رود و امیدواریم بتوانیم زمینه فعالیت و درخشش ورزشکاران را فراهم کنیم.

به گزارش ایرنا، مراسم نمادین جشن پارالمپیک همزمان با گرامیداشت روز پارالمپیک و بچه‌های استثنایی صبح امروز(سه شنبه) با حضور «سیدمحمد شروین اسبقیان» رییس فدراسیون جانبازان و معلولین در مدرسه استثنایی رجاییه برگزار شد.

در این مراسم اسبقیان  با تبریک روز ملی پارالمپیک در جمع دانش آموزان و مربیان مدرسه اظهار داشت: خیلی خوشحالم امروز به بهانه روز پارالمپیک در خدمت دختران ورزشکار و تلاشگر هستم و ان‌شالله همیشه دختران کشورم را بانشاط و توانمند در تمامی میادین حاضر شوند.

رییس فدراسیون جانبازان و معلولین با اشاره به شعارهفته پارالمپیک گفت: تحرک، توانمندی و افتخارآفرینی ورزشکاران پارالمپیک شعار این هفته به شمار می‌رود و امیدواریم بتوانیم زمینه فعالیت و درخشش ورزشکاران را فراهم کنیم.

وی فلسفه ورزش را ایجاد نشاط و شادابی دانست و افزود: امروز در این مدرسه استثنایی شاهد این شور و نشاط و پویایی بودیم .

اسبقیان ادامه داد: روز پارالمپیک بهانه‌ای است که خانواده‌ها، معلولان را از خانه بیرون بیاورند و آن‌ها با برخی رشته‌ها آشنا می‌شوند. خانواده‌ها باید بدانند که می‌توانند ورزش را برای فرزندان خود داشته باشند و برگزاری این جشن، به نوعی گام اول در این مسیر است.

رییس فدراسیون جانبازان و معلولین تصریح کرد: باید از همت و تلاش‌های مدیر ودبیران ارزشمند این مدرسه تقدیر کنم که با صبر و تلاش‌شان دختران توانمند را به سوی رشد و پیشرفت سوق می‌دهند.

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha