۱۹ مهر ۱۴۰۱، ۱۴:۰۸
کد خبرنگار: 943
کد خبر: 84909518
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

رئیس‌جمهوری خودمختار چچن: فرصت آتش‌بس از دست رفت

تهران – ایرنا - رمضان قدیروف، رئیسِ جمهوری خود مختار چچن، امروز (سه شنبه) در کانال تلگرامی خود نوشت که احتمال آتش بس میان روسیه و اوکراین از بین رفته است.

به گزارش ایرنا، خبرگزاری تاس به نقل از قدیروف، نوشت: آنچه که امروز رخ می دهد تلافی کشتار زنان، کودکان و سالمندان است. به دلیل آنچه که (ولودیمیر) زلنسکی (رئیس جمهوری اوکراین) انجام داده، فرصت آتش بس برای همیشه از دست رفته است.

وی منتقدان موشک باران تاسیسات نظامی، مخابراتی و انرژی اوکراین را متهم کرد که در هشت سال گذشته هیچ اعتنایی به زندگی هزاران ساکن دنباس نکرده اند.

از سوی دیگر، رسانه‌های محلی اوکراین امروز از شنیده‌ شدن آژیر هشدار حملات هوایی و همچنین وقوع انفجار در چندین منطقه این کشور خبر دادند.

پس از حملات موشکی روز گذشته روسیه، رسانه‌های اوکراینی امروز سه‌شنبه از شنیده‌شدن آژیر هشدار حملات هوایی در کی‌یف و چند منطقه دیگر خبر دادند.

در پی انفجار روز شنبه پل کرچ در شبه جزیره کریمه و رخدادهای متعاقب آن، کی یف پایتخت اوکراین پس از چند ماه آرام، روز دوشنبه دوباره از سوی روسیه مورد هدف قرار گرفت و این شهر و مناطق اطراف آن شاهد انفجارها و حملات هوایی متعدد بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha