کشتی‌گیران امید، چشم انتظار روادید اسپانیا

تهران- ایرنا- سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: تا فاصله ۶ روز مانده تا مسابقات جهانی امیدهای کشتی فرنگی و آزاد اسپانیا هنوز روادید برای نفرات تیم ایران صادر نشده است.

به گزارش ایرنا؛ مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان ۲۵ مهر تا اول آبان ماه در اسپانیا برگزار خواهد شد و تیم‌های ایران قرار است با وجود غیبت در مسابقات آسیایی، در پیکارهای جهانی حضور داشته باشند.

محمدابراهیم امامی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا تصریح کرد: مدارک نفرات اعزامی تحویل سفارت شده و اعضای دو تیم نیز در سفارت حضور پیدا کردند و ما منتظر هستیم تا ببینیم شرایط ویزا به چه صورت می‌شود. اگر ویزای نفرات قبل از ۲۲ مهر از سوی این کشور صادر شود، تیم‌های آزاد و فرنگی به این رقابت‌ها اعزام خواهند شد.

وی بیان کرد: تا به این لحظه هیچ گونه ویزایی صادر نشده و در این خصوص تردید داریم. در حال حاضر نفرات اعزامی تمرینات خود را به صورت فشرده زیر نظر پژمان درستکار و حسن رنگرز سرمربیان تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی و سایر مربیان ادامه می‌دهند.

امامی خاطر نشان کرد: در این راستا نیز علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی با رایزنی که با وزارت کشور و تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی داشته اند، درصد هستند تا این تیم آماده به این رقابت‌های جهانی اعزام شود.

کشتی‌گیران امید، چشم انتظار روادید اسپانیا

سخنگوی فدراسیون کشتی همچنین در خصوص رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد و فرنگی به میزبانی کشورهای آمریکا و جمهوری آذربایجان اشاره کرد و گفت: طبق ضوابط اتحادیه جهانی کشتی می‌بایست در هر ۲ رویداد شرکت کنیم، در این راستا آمادگی کامل را خواهیم داشت. یکی از شرایط حضور ما در رقابت‌های جام جهانی، صدور روادید برای تمامی نفرات خواهد بود که چنانچه به صورت ناقص به اعضا روادید داده شود، سفر خود را لغو خواهیم کرد.

وی همچنین به تغییرات چرخه انتخابی امسال نسبت به سال گذشته اشاره کرد و گفت: هر سال شرایط چرخه انتخابی کامل و مطلوب‌تر می‌شود. چرخه انتخابی تیم ملی به صورت کارشناسی نوشته شده است و در سال گذشته هیچ نارضایتی کشتی‌گیران و روسای هیات‌ها به آن نداشتند. چرخه انتخابی امسال در پنج مرحله شامل رقابت‌های قهرمانی کشور، رقابت‌های انتخابی جام تختی، رقابت‌های بزرگسالان آسیا ۲۰۲۳، رقابت‌های بین‌المللی جام تختی و مرحله نهایی انتخابی تیم ملی تقسیم شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha