یک بازی و سه VAR تاثیرگذار؛ برتری چلسی در سن‌سیرو و فرار رئال از شکست در آخرین ثانیه

تهران- ایرنا- لیگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاری چند دیدار پیگیری شد که در مهم‌ترین بازی‌ها آث میلان میزبان چلسی بود و شاختار در خانه به مصاف رئال مادرید رفت.

به گزارش ایرنا، هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه شب با برگزاری ۸ دیدار پیگیری شد، در یکی دیگر از بازی‌های برگزار شده و از گروه E دو تیم آث‌میلان و چلسی رو در روی هم صف‌آرایی کردند، در شرایطی که بازی در دقیقه ۱۸ در حال برگزاری بود داور میدان با تصمیمی سخت‌گیرانه فیکایو توموری را به دلیل خطا از زمین بازی اخراج و یک پنالتی به سود نماینده انگلیس اعلام کرد. جورجینیو این موقعیت را به گل تبدیل کرد تا بازی به سود چلسی ادامه پیدا کند.

در دقیقه ۳۴ پییر امریک اوبامیانگ بازهم برای چلسی گلزنی کرد تا نیمه نخست با نتیجه ۲ بر صفر به سود نماینده انگلیس خاتمه یابد. در ۴۵ دقیقه دوم تلاش دو تیم به جایی نرسید و بازی با همان ۲ گل نیمه نخست به سود چلسی به پایان رسید.

جدال تیم‌های دیناموزاگرب و سالزبورگ نیز با تساوی یک بر یک خاتمه یافت تا دو تیم با تقسیم امتیاز این هفته از لیگ قهرمانان اروپا را به پایان ببرند. 

یک بازی و سه VAR تاثیرگذار؛ برتری چلسی در سن‌سیرو و فرار رئال از شکست در آخرین ثانیه

از گروه F رئال مادرید در دیداری خارج از خانه به مصاف شاختار رفت، الکساندر زوبکوف در دقیقه ۴۶ این بازی میزبان را پیش انداخت تا کهکشانی‌ها نیمه نخست را با شکست به رختکن بروند. نماینده اسپانیا برای آنکه بازی را به تساوی بکشاند تا آخرین ثانیه‌های بازی دست از تلاش برنداشت و در نهایت در پنجمین دقیقه وقت‌های اضافه نیمه دوم توسط آنتونیو رودیگر به گل رسید تا از یک شکست خارج از نجات یابد. 

سلتیک هم در این هفته و در خانه به مصاف لایپزیش رفت و در نهایت با گل‌های تیمو ورنر و امیل فورسبرگ مغلوب حریف خود شد.

از گروه G تیم‌های کپنهاگن و منچسترسیتی به مصاف هم رفتند. در این بازی و در دقیقه ۱۱ شاگردان گواردیولا به گل رسیدند اما داور به کمک VAR این گل را به دلیل خطای هند مردود اعلام کرد تا کار با تساوی ادامه یابد. در دقیقه ۲۴ بازهم داور به VAR متوسل شد اما این بار نقطه پنالتی را نشان داد تا نماینده انگلیس شانس برتری در این بازی را پیدا کند، در ادامه ریاض محرز پشت توپ قرار گرفت اما با واکنش خوب سنگربان کپنهاگن در گلزنی ناکام ماند.

در دقیقه ۳۰ این دیدار و برای سومین بار داور این میدان از کمک داور ویدوئی استفاده کرد، او خطای بازیکن سیتی در پشت محوطه جریمه این تیم را با کارت قرمز مستقیم جریمه کرد، سرخیو گومز با خطایی که انجام داده بود زمین بازی را ترک کرد تا سیتی‌ها دقایق باقی مانده را با یک بازیکن کمتر ادامه دهند. تلاش دو تیم در ادامه به جایی نرسید و بازی با همان نتیجه بدون گل خاتمه یافت. 

یک بازی و سه VAR تاثیرگذار؛ برتری چلسی در سن‌سیرو و فرار رئال از شکست در آخرین ثانیه

دورتموند در این هفته پذیرای سویا بود، تانژای نیانزو در دقیقه ۱۸ برای میهمان و جود بلینگام در دقیقه ۳۵ برای دورتموند گلزنی کردند تا بازی در وقت اول این دیدار با تساوی یک بر یک خاتمه یابد. این نتیجه در ۴۵ دقیقه دوم هم حفظ شد تا هر دو تیم با تقسیم امتیاز این هفته را به پایان ببرند. 

از گروه H پاری‌سن ژرمن در خانه از بنفیکا پذیرایی کرد، کیلیان امباپه در دقیقه ۴۰ این بازی و از روی نقطه پنالتی موفق به گلزنی شد تا ۴۵ دقیقه اول این بازی نماینده فرانسه با برتری به رختکن برود. در نیمه دوم بنفیکا برای رسیدن به گل تساوی تلاش کرد و در نهایت و در دقیقه ۶۲ توسط ژوآئو ماریو موفق به این امر شد. این دیدار در پایان ۹۰ دقیقه وقت‌های قانونی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

نماینده رژیم اشغاگر قدس نیز ۲ بر صفر یوونتوس را شکست داد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha