جمهوری اسلامی ایران امروز، جزیره امنیت، ثبات و آرامش است

تربت‌حیدریه- ایرنا- رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: در حالی که نظام اسلامی با ۱۵ کشور مرز آبی و خاکی دارد که در برخی آنها ناامنی موجود است اما اینک ما همچون یک جزیره امن، با ثبات و آرامش هستیم.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام علیرضا رامیار روز سه‌شنبه در همایش تجلیل از خادمان تامین امنیت و آرامش که به مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت و فراجا به میزبانی اتاق اصناف تربت‌حیدریه برگزار شد افزود: این امنیت به برکت وجود مرزداران و سربازانی به دست آمده که برای تامین آن از هیچ تلاشی فرو گذار نکرده‌ و در این راه حتی از جان خود نیز گذشته‌اند.

وی ادامه داد:باید اذعان کرد که مدیون خون شهدا هستیم و به برکت خون شهدا امروز از قدرت دفاعی بسیار بالایی برخورداریم.

رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: از آنجا که همیشه به قطار در حال حرکت سنگ می‌زنند، دشمنان، چشم دیدن موفقیت‌ها و پیشرفت‌های ما را ندارند و در تلاشند تا کشور را ناامن جلوه دهند.

جمهوری اسلامی ایران امروز، جزیره امنیت، ثبات و آرامش است

امام جمعه تربت‌حیدریه نیز در این همایش گفت: اگر امنیت یک کشوراز بین برود، به تبع آن اقتصاد و در پی آن فرهنگ نیز از بین خواهد رفت و زمانی که مردم آرامش اقتصادی شان به هم بخورد ناراضی می‌شوند.

حجت‌الاسلام سیدمحمد معلمی افزود: وقتی همه اینها از بین برود، اقتدار یک کشور نیز از بین خواهد رفت و لذا امروز شاهدیم برخی در خارج کشور اقتصاد رو به رشد ما را نشانه گرفته‌اند تا کشور ما را ناامن جلوه دهند.

وی اضافه کرد: مشکل اینجاست که ضربه اصلی نصیب مردم می‌شود و به معیشت و اقتصادشان لطمه وارد می‌شود.

امام جمعه تربت‌حیدریه از نیروی انتظامی به عنوان پناهگاه امنیت مردم یاد کرد و گفت: مردم فهیم و قدردان ما اجازه نخواهند داد که تامین امنیتشان، دستخوش نیروهای خارجی قرار گیرد.

مسوول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی تربت‌حیدریه نیز در این همایش گفت: پرسنل خدوم این یگان در تامین امنیت مردم، با مشکل زیادی مواجه نیستند زیرا مردم تربت‌حیدریه ولایی و فهیمند و تا امروز در تمامی فضاهای ناآرام کشور، هیچ‌گاه با اغتشاشگران همسو نشده‌اند.

حجت‌الاسلام رمضانعلی حاج‌محمدی افزود: از همان ابتدای انقلاب مردم این خطه ۴۳ روز زودتر از سایر نقاط کشور کار عوامل پهلوی را تمام کردند و لذا هر چند نهم دی در تقویم سیاسی ایران روز پیروزی بر فتنه‌گران محسوب می‌شود، اما در این خطه نهم دی ۵۷  یادآور پیروزی مردم تربت‌حیدریه بر طاغوت است.

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha