۱۹ مهر ۱۴۰۱، ۱۲:۳۶
کد خبر: 84909350
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

توضیحات رئیس فدراسیون گلف در مورد لغو مجمع فوق‌العاده

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون گلف در واکنش به لغو مجمع این فدراسیون گفت: قرار بود که مجمع دوم آبان برگزار شود، اما وزارت ورزش در نامه‌ای اعلام کرد که تاریخ آن باید تغییر کند.

حمید عزیزی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا درباره لغو مجمع فوق‌العاده فدراسیون گلف، اظهار داشت: اعضای مجمع درخواست برگزاری مجمع فوق‌العاده را از وزارتخانه داشتند و در نهایت وزارت ورزش موافقت کرد؛ اما متعاقبا وزارت ورزش نامه‌ای ارسال کرد تا تاریخ آن به زمان دیگری موکول شود.

وی افزود: مجمع فوق‌العاده چند دستور داشت و در اساسنامه یک سری از موضوعات باید به تایید مجمع برسد. یکی از دستورات جلسه، کرسی‌های بین‌المللی بود که ۶ کرسی بین‌المللی داشتیم. دستور دیگر اخذ مصوبه برای تاسیس یک شرکت به منظور افزایش منابع مالی فدراسیون بود. دستور بعدی شامل تعیین سرپرست با توجه به پایان دوره ریاست چهارساله من بود.

رئیس فدراسیون گلف با اشاره به اینکه مهم‌ترین بحث این مجمع انتخاب سرپرست برای فدراسیون گلف بود، گفت: اساسا در اساسنامه جدید رئیس مجمع مشخص نیست و باید در جلسه مجمع رای‌گیری شود و در نهایت نماینده وزارتخانه به عنوان سرپرست انتخاب می‌شود.

وی یادآور شد: تمایلی به سرپرستی ندارم و مصلحت نمی‌بینم زیرا در انتخابات فدراسیون گلف کاندیدا شده‌ام.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha