۱۹ مهر ۱۴۰۱، ۱۶:۴۲
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 84909344
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۷۲۰۰ گنابادی متقاضی طرح نهضت ملی مسکن هستند

گناباد-ایرنا- فرماندار گناباد گفت: تاکنون هفت هزار و ۲۸۶ نفر در این شهرستان برای طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رضا نصیری روز سه‌شنبه در آیین واگذاری زمینهای احداث طرح نهضت ملی مسکن گناباد افزود: از مجموع متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در گناباد، پنج هزار و ۸۷۳ نفر دارای شرایط شناخته شده و تاکنون ۲ هزار و ۸۷۸ نفر آنان تایید نهایی شده اند.

وی ادامه داد: زمین مورد نیاز برای احداث یک هزار و ۶۸۳ واحد طرح نهضت ملی مسکن تحویل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گناباد داده شده که تاکنون یک هزار و ۳۱۱ واحد از این زمین‌ها به متقاضیان واگذار شده است.

فرماندار گناباد اظهار داشت: همچنین ۵۸۸ واحد مسکونی در گناباد از طرح مسکن مهر سابق به نهضت ملی مسکن تبدیل وضعیت داده و به متقاضیان واگذار می‌شود.

وی اضافه کرد: بر این اساس تاکنون در مجموع ۲ هزار و ۲۷۱ واحد طرح نهضت ملی مسکن در گناباد تعیین تکلیف و احداث شده و یا در دست ساخت است.

نصیری سهمیه گناباد در طرح نهضت ملی مسکن را سه هزار و ۶۰۰ واحد ذکر کرد و گفت: وضعیت فعلی این شهرستان از سهمیه اعلام شده عقب تر است و باید با وفاق و همدلی بین مسوولان و دست اندرکاران ذیربط و کاهش بروکراسی های اداری روند واگذاری و احداث و تامین زمین برای اجرای این  در گناباد سرعت یابد.

فرماندار گناباد افزود: برای نخستین بار در استان خراسان رضوی ۱۴ واحد طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان طی هفته دولت سالجاری به متقاضیان واگذار شد و ۱۲ واحد هم در آینده نزدیک واگذار می شود.

وی بیان کرد: ۲ هزار و ۱۵۰ تن قیر برای آسفالت ۱۳۴ هزار متر مربع معابر روستایی ۱۹ روستای بخشهای مرکزی و کاخک گناباد با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی در حال اجرا است که عملیات اجرایی آن تا ۱۰ روز آینده به اتمام می رسد، بدنبال آن با جذب سهمیه قیر جدید آسفالت معابر سایر روستاها آغاز می شود.

امروز آیین واگذاری زمین مورد نیاز به متقاضیان برای احداث یک هزار و ۳۱۱ واحد نهضت ملی مسکن در شهرستان گناباد انجام شد که احداث واحدهای آنها در آینده نزدیک آغاز می شود.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد و جنوبی‌ترین نقطه استان خراسان رضوی واقع است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha