۱۹ مهر ۱۴۰۱، ۱۲:۲۴
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 84909294
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دانشگاه فرهنگیان  البرز: حوادث کشور طراحی آمریکا و صهیونیست ها است

کرج- ایرنا- دانشگاه فرهنگیان استان البرز روز سه شنبه در بیانیه ای با محکوم کردن اقدامات هنجارشکنانه آشوبگران چند روز اخیر اعلام کرد: این حوادث با طراحی آمریکا، رژیم صهیونیستی و دنباله روهای آنها در کشور رقم خورد.

به گزارش ایرنا، در این بیانیه آمده  است : این حوادث طراحی آمریکا، رژیم صهیونیستی و دنباله روهای آنها است، مشکل آنها با ایران قوی و مستقل و پیشرفت کشور است. ملت ایران در این حوادث قوی ظاهرشد و در آینده نیز هر جا لازم باشد شجاعانه وارد خواهد شد.

بیانیه  می افزاید:  در شرایطی که پیشرفت های خیره کننده ی  جمهوری اسلامی ایران امید دشمنان را  در مقابله مستقیم با ایران مقتدر به یاس تبدیل کرده است، دشمنان غربی و صهیونیستی با کمک ایادی داخلی مزدور و غرب زده خود جنگی ترکیبی را علیه کشور عزیزمان آغاز کرده اند.

تحریم اقتصادی، القای ناامیدی، سیاه نمایی و بزرگ جلوه دادن مشکلات، کوچک نشان دادن پیشرفت های بزرگ، سم پاشی و دروغ پردازی های فراوان در  شبکه های اجتماعی و دیگر فضاهای رسانه ای متعدد از جمله شگردهای دشمنان علیه ایران اسلامی  است. 
  دانشگاه فرهنگیان استان البرز ضمن تجدید میثاق با آرمان های مقدس جمهوری اسلامی ، امام راحل ، شهدا و رهبر حکیم انقلاب امام خامنه ای(مد ظله العالی)  و با  محکوم کردن اغتشاشات اخیر که منجر به تخریب اموال عمومی، خسارت به بیت المال وایجاد نا امنی  شده است ،حمایت  خود را از نیروهای خدوم فراجا وتمامی خادمین به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعلام نموده  و خواستار آن است که قوه ی قضاییه با جدیت تمام با عناصر فتنه از جمله رسانه های داخلی و سلبریتی هایی که خواسته یا ناخواسته در زمین دشمن بازی کرده و برخی را فریب دادند تا علیه امنیت مردم دست به آشوب و اغتشاش بزنند، برخورد کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha