اقبال مسلمانان به انقلاب اسلامی، آمریکا را به وحشت انداخته است 

بجنورد- ایرنا- معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اقبال مسلمانان جهان از انقلاب اسلامی ایران، آمریکا را به وحشت انداخته است و با اغتشاش درصدد از بین بردن محبوبیت نظام است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار محمدرضا نقدی روز سه شنبه در اجلاس مجمع بسیجیان خراسان شمالی در مصلای بجنورد اظهار داشت: اقبال به انقلاب و اسلام از سوی مردم جهان، سیاسیون و حتی حکام افزایش یافته است و این مهم آمریکا و استکبار را به وحشت انداخته است.

وی تصریح کرد: دشمنان می خواهند تا جهان را قانع کنند که در ایران آشوب وجود دارد و از اغتشاشگران فیلم می خواهند تا آن را به جهانیان عرضه کنند و از این طریق اقبال به انقلاب و اسلام را کاهش دهند.

معاون هماهنگ کننده سپاه با بیان اینکه مردم ایران در این آشوب ها متانت به خرج دادند، گفت: اکنون به خاطر فوت یک خانم، مارش عزا در جهان می نوازند و نام خیابان خود را به اسم این خانم تغییر می دهند، در حالی که خود، میلیون ها زن و کودک را با نژادهای مختلف می کشند.

وی خاطرنشان کرد: این خانم به واحد انتطامی دعوت شده بود تا به آن تذکر دهند ولی به دلیل مشکلی که داشت، فوت شد.

سردار نقدی ادامه داد: دشمنان به اعتشاشگران پول دادند که همه چیز را آتش زنند و از آن فیلم بگیرند تا آن را به دنیا نشان دهند.

وی با بیان اینکه تمام مکتب ها در توطئه های دشمنان شکست خورده است تصریح کرد: دشمن دیگر مکتبی ندارد که با آن کشور را تهدید کند به همین دلیل به اراذل و اوباش پول می دهد تا آتش بازی کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: اینک در دنیا هیچ مکتبی به جزء اسلام حرفی برای گفتن ندارد و آنان دیگر نمی توانند افراد را با حزب و مکتب بر علیه جمهوری اسلامی فراخوانند.

وحدت؛ زیر ساخت امنیت 

وی در ادامه وحدت را زیر ساخت امنیت دانست و گفت: برای رسیدن به قدرت، امنیت، عزت و سربلندی باید وحدت را حفظ کنیم و پایبند ارزش های انقلاب باشیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: ملت ایران به خوبی این حققیت را درک کرده است و امروز با وحدت به امنیت کشور استمرار می بخشد.

وی در بخشی از سخنانش به سالروز ورود رهبر معظم انقلاب به خراسان شمالی در سال ۱۳۹۱ اشاره کرد و گفت: هر ملت باهوشی سعی دارد تا رهبر خود را عزیز بداند و از آن حمایت کند.

توسعه کشور زیر سایه ولایت

سردار نقدی اظهارداشت: رییس جمهور بسیاری از کشور ها پرونده قاچاق مواد مخدر، فساد اخلاقیٰ، قتل، قمار و فساد دارند که بیانگر بی قانونی در این کشورها است.

وی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب پارساترین، پاک‌ترین فرد است و رهبری که هیچ آثاری از کاخ نشینی در آن نیست و همواره پای نظام ایستاده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مردم با عشق در حمایت از رهبر معظم انقلاب به میدان می آیند افزود: افتخار ما این است که رهبری فرماندهی کشور را بر عهده دارد که دانشمند و پرهیزگار است و خداوند این لطف و عنایت را به ما داشته است.

وی ملت ایران اسلامی را فهیم، بصیر، ایستاده مثل کوه و مقاوم در برابر دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: همه قدرت ها از این ملت شکست خورده اند.

سردار نقدی اشاره ای به جنگ تحمیلی، توطئه، تحریم ها و حتی مشکلات معیشتی کرد و اظهار داشت: مردم با وجود تمامی سختی ها در برابر تمام ترفند های سیاسی دشمنان ایستادند چرا که این ملت بصریت دارد.

وی با بیان اینکه مولفه های قدرت آمریکا رو به افول است گفت: مولفه های قدرت کشورمان رو به بالا و همواره در راس قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha