۱۸ مهر ۱۴۰۱، ۱۶:۴۳
کد خبرنگار: 3005
کد خبر: 84908700
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جهاد اسلامی: در واکنش به هتک حرمت قرآن کریم، مقاومت باید در همه مناطق فلسطین شدت یابد

تهران – ایرنا – شیخ خضر عدنان از رهبران برجسته جنبش جهاد اسلامی خواستار شدت بخشیدن به مقاومت در همه مناطق تماس با اشغالگران در واکنش به هتک حرمت قرآن از سوی صهیونیست ها شد .

به گزارش ایرنا از رسانه های فلسطینی، خضر عدنان روز دوشنبه در واکنش به هتک حرمت قرآن و سوزاندن چند نسخه از آن توسط صهیونیست ها گفت: سوزاندن قرآن کریم توسط صهیونیست های تندرو، تجاوز و دشمنی با دین و رسالت جاودان پیام آور اسلام(ص) و یک اقدام خطرناک در راستای دشمنی با مقدسات و یورش به مسجد الاقصی است.

وی اضافه کرد: در واکنش به این هتک حرمت و تجاوز به مقدسات و عقاید مسلمانان، باید مقاومت در همه اشکال آن در تمام خطوط تماس با صهیونیست ها افزایش یابد.

عدنان افزود: سکوت زبان هایی که همواره فریاد آزادی عبادت سر می دهند و اکنون در قبال این جنایت زشت صدایی از آن ها برنمی آید را محکوم می کنیم.

وی بیان کرد: این جنایت، والاترین ادیان و رسالت های آسمانی را هدف قرار داده است و ما از علمای فلسطین می خواهیم که به مسئولیت خود در قبال این جنایت عمل کنند.

برخی شهرک نشینان یهودی در منطقه قدیمی شهر الخلیل در کرانه باختری رود اردن امروز دوشنبه با هتک حرمت، نسخه هایی از قرآن کریم را سوزاندند.

نضال الجعبری، مدیر اداره اوقاف الخلیل دراین باره گفت: "برخی شهرک نشینان صهیونیست در مسجدی در نزدیکی حرم ابراهیمی در شهر الخلیل نسخه هایی از قرآن کریم را پاره کردند و بعد از آتش زدن، آن ها را در ظروف زباله انداختند."

وی گفت که هتک حرمت قرآن و مساجد در پی تعرض شهرک نشینان به حرم ابراهیمی انجام شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha