دشمن برای تضعیف دستاوردهای دولت اغتشاشات را برنامه‌ریزی کرد

نوشهر- ایرنا - مسوول عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان مازندران گفت: دشمن برای تضعیف دستاورد بزرگ اقتصادی قرارداد شانگهای و سفر رییس جمهور به سازمان بین الملل اغتشاشات را برنامه ریزی کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام یدالله غلامی عصر روز دوشنبه در یادواره ۲۶ شهید گرانقدر فرماندهی انتظامی شهرستان نوشهر در مسجدجامع این شهرستان افزود :

 با اشاره به اقتدار امروز ایران اسلامی ، گفت : امروز دشمن با تحریک جوانان سعی در تحت شعاع قرار دادن شکست های بیش از چهاردهه خویش و موفقیت های متعدد ایران است. 

 دشمنان عبری، غربی، منافقین و وهابی در چهار دهه گذشته در میدان مختلف با وجود پرداخت هزینه های هنگفت هفت تریلیون دلاری از انقلاب اسلامی شکست خورده است و از سوی دیگر برای تحت شعاع قرار دادن موفقیت های و پیشرفت های گوناگون ایران در عرصه های مختلف سعی در تحریک جوانان است.

وی ادامه داد: توطئه های مستمر و متعدد ، تهاجم فرهنگی و تحریم های فلج کننده نتوانست انقلاب اسلامی را از مسیر موفقیت باز دارد و امروز عضویت ایران در شانگهای پیروزی شیرین دیپلماسی و اقتصادی برای خروج از این شرایط تحریم فراهم کرد و دشمن برای تضعیف دستاورد بزرگ اقتصادی نهفته در این قرارداد و سفر رییس جمهور به سازمان بین الملل این اغتشاش را برنامه ریزی کرده بود.

وی به خائنین و فریب خوردگان از قشرهای مختلف در اغتشاش اخیر اشاره و اضافه کرد: در حادثه چند روز گذشته امریکا، اسرائیل، انگلیس و سعودی ها از این اغتشاش شاد و منفعت بردند.

مسوول عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان مازندران با اشاره به رافت نظام با برخورد با حوادث روزهای اخیر گفت: این رافت برای نجات فریب خوردگان است ولی با افراد سردسته و پشت پرده این آشوب ها با جدید با تمام توان امنیتی، انتظامی برخورد خواهد شد.

وی تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی از دشمنی خود دست بردار نیستند و در چهار دهه گذشته دشمن با بکارگیری اتواع راهکارها و فتنه ها حتی بیش از ۱۷ هزار نفر را ترور کرد.
غلامی ادامه داد: امروز دشمن با توجه به مشکلات اقتصادی موجود نشات گرفته از تحریم های ظالمانه با بکارگیری تمامی تجهیزات فضای مجازی و امکانات تبلیغاتی خود یک جنگ ترکیبی را برای آسیب زدن به کشور در دستور کار قرار داده است.
وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی با نفی ابرقدرتها معجزه قرن شد و بیش از چهل سال در برابر سلطه استکبار ایستاده و با صلابت در مسیر خود گام برمی دارد ولی دشمن برای حفظ قدرت خویش در خاورمیانه به دنبال تضعیف امنیت ایران را هدف قرار داده است تا دشمنان به اهداف خود برسد.

مسوول عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان مازندران آشوب های اخیر را جدا از فتنه دانست و افزود: از لحظه نخست اغتشاشگران به دنبال آتش زدن و کشته سازی بودند و این رفتار موجب آشکار شدن حق و باطل در این اغتشاش شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر در این مراسم گفت: در این زمان برگزاری یادواره شهدای انتظامی نشان دهنده جانفشانی این نیرو در حفظ امنیت، جان و مال مردم ایران است.

سرهنگ اکبر درویشی با اشاره به نقش بی بدیل خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران در دفاع از کشور افزود: نظام مقدس انقلاب اسلامی به برکت این ایثارها با قدرت در برابر ابرقدرت ها دنیا ایستاده است و با وجود تحریم های ظالمانه با شتاب در مسیر توسعه و پیشرفت گام بر می دارد.
وی با اشاره به این اتفاق اخیر در نوشهر اظهارداشت: نباید عکس شهید را دید و برعکس اهداف آنها گام برداشت در شهری که ۴۷۷ شهید و خانواده آنها حضور دارند مردم مطالبه گر خون شهدا و اهداف آنها هستند.

شهرستان ۱۳۸ هزار نفری نوشهر تاکنون ۴۷۰ شهید تقدیم کشور و انقلاب کرده است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha