۱۸ مهر ۱۴۰۱، ۱۳:۳۰
کد خبر: 84908440
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرمانده انتظامی خراسان رضوی: دشمن، اصل نظام را هدف قرار داده است

مشهد- ایرنا- فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: دشمن هجمه وسیعی علیه نظام اسلامی شروع کرده و با تمام توان پای کار آمده و فوت یک خانم را بهانه قرار داده تا اصل نظام را هدف بگیرد.

به گزارش ایرنا، سردار محمدکاظم تقوی روز دوشنبه در پنجاه و چهارمین نشست علنی شورای شهر مشهد افزود: همه دشمنان جمع شدند تا در این قضیه اتفاقاتی بیفتد. یک فضای رسانه‌ای که خود ایجاد کردند و تصور آنها فتح ایران اسلامی است در صورتی که در عمل هیچ اتفاقی نیفتاده است.

وی ادامه داد: دشمن، شایعات مختلفی هم مطرح کرد و شهرها را فتح شده دید و بر موج احساس تعدادی از جوانان سوار شد. تاکتیکهای مختلف در بازیهای مجازی به جوانان آموزش داده شده است و در این اتفاقات هر چه آسیب دیدیم ما بودیم و مردم کمترین آسیب را دیدند و به فرموده رهبر معظم انقلاب در حوادث اخیر فراجا مظلوم واقع شد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در مقابل عظمت مردم در پیاده روی جاماندگان اربعین که از هفت صبح تا ساعت هفت شب حضور داشتند و یا در مقایسه با افرادی که در تشییع پیکر شهدا حضور دارند آشوبگران عددی نیستند.

تقوی با بیان این که نباید از شهدا و راه آنها فراموش کنیم افزود: به طور قطع به عنوان سربازان نظام و ولایت در این مسیر هستیم و وقتی دشمن می‌خواهد ما را مستاصل کند فراخوان می‌دهد اما اینها اثری ندارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: توسعه شهر الکترونیک و تسهیل رفت و آمد مردم خواسته ماست و کارهای خوب و بزرگی انجام شده است از جمله، ورودی های مشهد را مورد بررسی قرار دادیم که در محور جنوبی محل اخذ عوارضی جمع شد و اخذ عوارض به صورت الکترونیکی انجام می شود که این کار باعث تردد راحت مردم به خصوص در دهه آخر صفر شد.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha