اسبقیان: عطر یاد و نام شهدا در جامعه ورزش جاری است

تهران- ایرنا- رییس فدراسیون جانبازان و معلولین با بیان اینکه عطر یاد و نام شهدا در جامعه جاری است، گفت: ورزشکاران همواره در مسیر آرمان‌های انقلاب، امام راحل و رهبری هستند.

به گزارش ایرنا، دومین کنگره شهدای ورزشکار امروز (دوشنبه) با حضور جمعی از مسوولان، خانواده شهدا و ورزشکاران رشته‌های مختلف در سال ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد. در این مراسم شماری از مقامات کشوری و لشکری، سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران، سردار غلامرضا سلیمانی فرمانده بسیج مستضعفان، محمود خسروی‌وفا رئیس کمیته ملی المپیک، سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، مازیار ناظمی رییس فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌رانی، سردار مهدی میرجلیلی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران، محمد مومنی عضو هیئت مدیره استقلال، محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال و جمعی از روسای فدراسیون‌های ورزشی، قهرمانان، پیشکسوتان و ورزشکاران نیز حضور داشتند.

سیدمحمد شروین اسبقیان در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توفیقی بود که امروز توانستم در دومین کنگره شهدای ورزشکار حضور داشته باشم. عطر یاد و نام شهدا همیشه در جامعه ما جاری است. شهیدان عزیز ما زنده هستند و در پیش پروردگار روزی دارند. کنگره شهدای ورزشکار با اهداف خاص برگزار شد و ما در این کنگره اعلام کردیم که همواره رهرو یاد شهدا هستیم و به عهدی که با این عزیزان بستیم پایبندیم.

رییس فدراسیون ورزش جانبازان و معلولین ادامه داد: جامعه ورزش همیشه در کنار نظام بوده و در راه آرمان‌های انقلاب گام برداشته اشت. مصداق این حرف من نیز بیش از پنج هزار ورزشکار شهید است. ما باید قدردان شهدای عزیز ایران اسلامی باشیم. آنان همواره در خط مقدم ایثار و شهادت بودند. اکنون نیز ورزشکاران ما در مسیر انقلاب، آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری قرار دارند و در مسیر آرمان‌های انقلاب گام بر خواهند داشت تا برای ایران اسلامی افتخارآفرینی کنند.

اسبقیان با اشاره به برگزاری اردو ورزشکاران رشته‌های مختلف توسط فدراسیون گفت: تعویق بازی‌های پاراآسیایی هانگژو موجب نشد تا اردوها تعطیل شود بلکه ورزشکاران رشته‌های مختلف مدام در اردو هستند و اگر لازم باشد به تورنمنت‌های بین‌المللی اعزام می‌شوند. تیم‌های پاراوزنه‌برداری، پاراتیراندازی و پارادوومیدانی‌ به مسابقات برون مرزی اعزام شدند و نتایج خوبی هم کسب شد. به زودی نیز تیم والیبال نشسته مردان و زنان به رقابت‌های قهرمانی جهان اعزام می‌شوند. تمام تورنمنت‌های معتبر دنیا را رصد می‌کنیم و در صورت صلاحدید تیم و نفرات رشته‌های مختلف اعزام می‌شوند. این روند تا سال آینده و زمان برگزاری بازی‌های پاراآسیایی ادامه خواهد داشت.

وی این را هم افزود: هدف تمام برنامه‌های فدراسیون جانبازان کسب یک نتیجه خوب توسط کاروان ایران در هانگژو است و نیم‌نگاهی نیز به بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس داریم. امیدوارم ورزشکاران با نتایج درخشان خود دل مردم ایران را شاد کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha