خبرنگاران فلسطینی زیر آتش مستقیم ارتش اسرائیل در خط مقدم جنین + فیلم

تهران - ایرنا- رسانه های فلسطینی فایلی ویدئویی را منتشر کردند که لحظات دشوار خبرنگاران فلسطینی برای پوشش خبری تجاوزگری ارتش اسرائیل در خط مقدم در اردوگاه جنین در کرانه باختری را نشان می دهد.

به گزارش ایرنا، این ویدئو که امروز دوشنبه در رسانه های فلسطینی منتشر شده، نشان می دهد که نظامیان رژیم صهیونیستی در جریان یورش به اردوگاه جنین در کرانه باختری، اقدام به تیراندازی مستقیم چند باره به چهار خبرنگار فلسطینی به نام های مجاهد السعدی، محمد عابد، جعفر اشتیه و نضال اشتیه می کنند.

براساس برخی آمارها، رژیم صهیونیستی از سال ۲۰۰۰ میلادی تاکنون دستکم ۳۵ خبرنگار فلسطینی را در جریان انجام کار خبری خود در سرزمین های اشغالی فلسطین به شهادت رسانده است.

شیرین ابو عاقله خبرنگار فلسطینی شبکه تلویزیونی الجزیره جزء آخرین خبرنگارانی بود که در یورش ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین در اردیبهشت ماه گذشته به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست شهید شد.

افزایش مبارزه مسلحانه گروههای مقاومت فلسطین بویژه در دو شهر نابلس و جنین که اسطوره مقاومت در کرانه باختری به شمار می روند، بیش از پیش سران رژیم صهیونیستی را نگران کرده است، چرا که آنها پیش از این فقط نگران مقاومت غزه بودند ولی این روزها مقاومت کرانه باختری به چالشی بزرگی برای سران رژیم صهیونیستی تبدیل شده که با بی ثباتی سیاسی در درون سرزمین های اشغالی روبه روست.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha