حبیبی: آجورلو ماهیانه پیشکسوتان استقلال را قطع کرد/ ساپینتو به رفتارهای حاشیه‌ای عادت کرده است

تهران- ایرنا- پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: مبلغ ناچیزی در سال‌های گذشته از طرف باشگاه استقلال به برخی از پیشکسوتان داده می‌شد و از زمانی که مصطفی آجورلو مدیریت آبی‌پوشان را بر عهده گرفته، این مبلغ قطع شده است.

«گودرز حبیبی» پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: استقلال تیمی است که فصل گذشته عنوان قهرمانی را با خلق رکوردهای عالی از آن خود کرد، در این فصل نیز می‌تواند از قهرمانی‌اش دفاع کند به شرطی که ریکاردو ساپینتو شناختش را از تیم و بازیکنان بیشتر و به یک ترکیب قطعی دست پیدا کند.

وی افزود: رفتار ساپینتو در کنار زمین تحت هیچ شرایطی قابل قبول نیست، این رفتارها در شان باشگاه بزرگی همچون استقلال نیست. استقلال همواره در فوتبال ایران به شخصیت و بزرگی معروف بوده و سرمربی این تیم نباید چنین رفتارهایی داشته باشد.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: ساپینتو به این رفتارهای حاشیه‌ای عادت کرده است و قابل کنترل نیست. اگر به کارنامه او دقت کنید، متوجه خواهید شد که در تمام تیم‌هایی که مربیگری کرده این رفتارهای حاشیه‌ای را از خود نشان داده و هر کجا حضور داشته ۶ ماه و یا نهایت یک سال بوده و بعد اخراج شده است.

حبیبی: آجورلو ماهیانه پیشکسوتان استقلال را قطع کرد/ ساپینتو به رفتارهای حاشیه‌ای عادت کرده است

وی تصریح کرد: من با مربیان خارجی همچون رایکوف در استقلال کار کرده‌ام. او یک جنتلمن واقعی بود و هیچ وقت به خودش اجازه نمی‌داد که بدرفتاری داشته باشد. او همیشه شخصیت را نسبت به مسائل فنی در اولویت قرار می‌داد و همواره بهترین نتایج را می‌گرفت. رایکوف همیشه یک ساعت زودتر در رختکن حضور می‌یافت و همه چیز را کنترل می‌کرد.

وی تاکید کرد: آجورلو سه‌شنبه هفته گذشته با پیشکسوتان استقلال در رستوران نزدیک کمپ مرحوم ناصر حجازی، جلسه‌ای گذاشت و درباره مسکن و برخی از مسائل، قول‌هایی داد که امیدوارم عملی شود. وی تماس‌هایی هم با برخی از مدیران گرفت تا کارها روال سریع‌تری به خود بگیرد.

حبیبی: آجورلو ماهیانه پیشکسوتان استقلال را قطع کرد/ ساپینتو به رفتارهای حاشیه‌ای عادت کرده است

بازیکن اسبق استقلال گفت: آجورلو در این جلسه خطاب به پیشکسوتان استقلال گفت شاید من سال دیگر در استقلال نباشم و می‌خواهم یک یادگاری از خودم بر جای بگذارم که شما از آن بهره‌مند شوید. او تا پیش از این احترام چندانی به پیشکسوتان استقلال نمی‌گذاشت. در سال‌های گذشته مبلغ ناچیزی به طور ماهانه از طرف باشگاه استقلال به برخی از پیشکسوتان داده می‌شد و از زمانی که او مدیریت آبی‌پوشان را بر عهده گرفت، این مبلغ قطع شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha