تمام نیروهای مؤثر برای حفظ نظم و امنیت عمومی پای کار هستند

مشهد- ایرنا- رییس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: تمام نیروهای مؤثر برای حفظ نظم و امنیت عمومی پای کار هستند و در حال رصد و اقدام متناسب با شرایط هستیم، با عبور از شرایط فعلی به صورت جدی تر اقدامات قضایی آغاز خواهد شد.

به گزارش ایرنا به نقل از دادگستری خراسان رضوی، غلامعلی صادقی روز یکشنبه در جمع مسوولان قضایی استان افزود: برنامه ریزی دشمن برای صحنه گردانی ناآرامی های اخیر است و امنیت، آرامش، تولید، کسب و کار و ابعاد مختلف زندگی مردم مورد هدف دشمن بوده که در این راستا از انجام هیچ اقدامی کوتاهی نمی کند.

رییس شورای قضایی خراسان رضوی اضافه کرد: دشمن از سعه صدر مردم و نیروهای انتظامی و امنیتی سوء استفاده می کند و عده ای ناآگاه نیز نسبت به اهداف و مقاصد سوء دشمن بی اطلاع هستند، به همین دلیل نیز شاهد بروز اتفاقات تأسف بار از جمله تعدی به اموال عمومی و خصوصی هستیم.

صادقی خاطرنشان کرد: پلیس همواره حافظ جان، مال و ناموس مردم بوده و امروز نیز نیازمند حمایت است و در ادامه مسیر پیش رو نیز با اتکا به خداوند، نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی در کنار آحاد مردم از نظم و امنیت عمومی محافظت و پاسداری خواهند کرد، بر این اساس اقتدار نیروی پلیس باید حفظ شود.

رییس کل دادگستری خراسان رضوی با اشاره به مستندات موجود خاطر نشان کرد: دشمن با سوارشدن بر برخی خواست های صنفی و مطالبات بحق و درون سیستمی مردم، در حال سوء استفاده بوده و با تمام توان، ابزار و امکانات در پی صدمه زدن به منافع و امنیت ملی کشور است.

صادقی گفت: یکی از نقاط تمرکز دشمن، جوانان، نوجوانان، دانش آموزان و دانشجویان هستند به والدین و خانواده های محترم توصیه و از آنها درخواست می کنیم که مراقبت بیشتری بر فرزندان خود اعمال کنند.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha