۱۷ مهر ۱۴۰۱، ۱۸:۴۰
کد خبرنگار: 3028
کد خبر: 84907799
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرار چکش‌ها و مویس؛ یکی از منطقه‌ سقوط و دیگری از اخراج

تهران- ایرنا- تیم فوتبال وستهم با شکست فولام به دومین برد متوالی در لیگ برتر انگلیس رسید تا از منطقه‌ سقوط جدا و اوضاعش در جدول بهتر شود.

به گزارش عصر یکشنبه ایرنا، هفته‌ دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس با برگزاری ۲ بازی از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه به وقت تهران پیگیری شد که در آن تیم‌های وستهم و کریستال‌پالاس به برتری دست یافتند.

شاگردان دیوید مویس در تیم وستهم با نتیجه‌ سه بر یک از سد میهمان و همشهری خود فولام گذشتند تا با تجربه‌ دومین پیروزی متوالی در لیگ ۱۰ امتیازی شده و تا رده‌ سیزدهم صعود کنند.

ابتدا فولام در دقیقه‌ پنج توسط آندرس پریرا به گل رسید اما بازگشت چکش‌ها در راه بود. جرود بوون در دقیقه ۲۹ از روی نقطه‌ پنالتی کار را به تساوی کشاند و جانلوکا اسکاماکا(۶۲) و مایکل آنتونیو(۹۱) موفق شدند گل‌های دوم و سوم را وارد دروزاه برند لنو کنند تا شاگردان دیوید مویس از بحران خارج شوند. مویس نیز دیگر خطر اخراج را حس نمی‌کند. در طرف دیگر ماجرا فولام با ۱۱ امتیاز در رده‌ نهم ایستاد.

فرار چکش‌ها و مویس؛ یکی از منطقه‌ سقوط و دیگری از اخراج

در دیگر بازی امروز تیم کریستال‌پالاس با نتیجه‌ ۲ بر یک از سد میهمان خود لیدزیونایتد گذشت. ابتدا پاسکال استرویک در دقیقه‌ ۱۰ شاگردان جسی مارش را پیش انداخت ولی این پایان ماجرا نبود. اودسون ادوارد(۲۴) و اِبِرِچی اِزه(۷۶) نتیجه را به سود کریستال و تیم پاتریک ویرا برگرداندند تا آنها با ۹ امتیاز همسایه‌ لیدز شوند و در جایگاه پانزدهم بایستند.

آرسنال و لیورپول در حساس‌ترین بازی هفته از ساعت ۱۹ به مصاف هم می‌روند و سپس اورتون از منچستریونایتد پذیرایی خواهد کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha