استاندار بوشهر: دلسوزان نظام انقلاب اسلامی برای مقابله با دشمن پای کار باشند

بوشهر - ایرنا - استاندار بوشهر گفت: امروز دشمن با تمام توان برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی وارد میدان شده است و در همین ارتباط همه دلسوزان نظام برای رویارویی با این توطئه استکبار جهانی باید پای کار باشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد محمدی زاده شامگاه یکشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر افزود: امروز دشمن در قالب جنگی ترکیبی و همه درس‌هایی که از اول انقلاب تاکنون از هجمه های مختلف خود برعلیه انقلاب اسلامی گرفته وارد عمل شده است.

وی اظهار کرد: دشمن در ۴۴ سال گذشته از جنگ‌های امنیتی، نظامی، فرهنگی و اقتصادی تحمیل کرده به ملت ایران درس‌ها گرفته و با این تجربه تصور می‌کند می‌تواند با عملیات مشترکت ترکیبی به این ملت آسیب بزند .

محمدی زاده با بیان اینکه در این شرایط نباید خیلی احساس آرامش داشته باشیم اظهار کرد: امروز باید اقتدار انقلاب اسلامی دغدغه همه دلسوزان نظام باشد چون جبهه کفر و نفاق آمده تا یک عملیات ترکیبی در حوزه اجتماعی، امنیتی، فرهنگی، اقتصادی و نظامی برای ضربه زدن به نظام ایجاد کند.

وی با تاکید براینکه باید دشمن را در پله نخست متوقف کرد ادامه داد: امروز ما با توطئه بزرگ دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی روبرو هستیم و همه دلسوزان این نظام باید برای مقابله با دشمن پای کار انقلاب باشند.

استاندار بوشهر گفت: در زمان حاضر کار در ۲ حوزه سیاسی و امنیتی از سوی دستگاه‌های انتظامی، امنیتی، سیاه، بسیج و اطلاعات مدیریت می‌شود و بخش دیگر نیز بخش رسانه ای، فضای مجازی و انجام کار فرهنگی است که باید با دقت برای مدیریت این حوزه برنامه ریزی کرد.

وی تاکید کرد: خط مقدم تهاجم امروز دشمن در این عملیات آموزش و پرورش شامل دبیرستان‌ها و هنرستان‌ها و دانشگاه‌ها هستند که باید به کمک این نهادها رفت چون دشمن بین ما و فرزندانمان یارگیری کرده است.

محمدی زاده با تاکید بر ضرورت تشکیل کارگروه تعالی بصیرت سیاسی در دانشگاه‌ها گفت: برای اینکه فرزندانمان در لشکر دشمن قرار نگیرند باید با یک برنامه ریزی مناسب به میان دانش آموزان و دانشجویان برویم و با آنها صحبت و حرف‌های آنها را بشنویم.

وی ادامه داد: امروز کمک به دانشگاه‌ها به خصوص در حوزه های دانشجویی و خوابگاه‌ها و آموزش و پرورش در بخش دبیرستان‌ها و هنرستان‌ها ضروری است و باید انجام شود.

محمدی زاده تاکید کرد: همچنین شکل گیری اجتماعات بزرگی از دانش آموزان و دانشجویان و استفاده از سخنرانانی که به مسائل اشراف دارند و می توانند به سوال‌ها و ابهامات جوانان و نوجوانان  پاسخ دهند استفاده شود.

وی با تاکید بر ضرورت برپایی کارگاه‌های توجیه و بصیرت افزایی تاکید کرد: در این مقطع حساس هیچ کسی نباید نسبت به آینده انقلاب بی تفاوت باشد بلکه باید با شناخت دقیق با وحدت و همدلی بتوانیم توطئه های دشمن را خنثی کنیم و پس از آن باید برعلیه دشمن عملیات کرد.

استاندار بوشهر اظهار کرد: اگر با روحیه وحدت و همدلی پیش برویم به طور یقین برنده اصلی این نبرد، انقلاب اسلامی و بازنده نیز دشمن خواهد بود.

وی اظهار کرد: دشمن طی  ۴۴ سال گذشته در مقاطع مختلف توطئه های متفاوتی بر علیه انقلاب اسلامی طرح ریزی کرده است به نحوی که در سال‌های اول انقلاب با هدف ایجاد بحران امنیتی و در نهایت تجزیه، کشور را درگیر توطئه های امنیتی کردند.

محمدی زاده افزود: در همان زمان بود که گروه منافقان و ضد انقلاب در کشور گسترش یافت و اقدام‌های امنیتی با حمایت سرویس های جاسوسی غرب، آمریکا و اروپا علیه انقلاب شکل گرفت که این توطئه بزرگ با رهبری امام راحل با پذیرش هزینه هایی جمع شد.

وی ادامه داد: پس از آن جنگ تحمیلی به مدت هشت سال بر علیه کشور شکل گرفت و توانستیم این حادثه و تهدید بزرگ را تبدیل به فرصت و دشمن را به زانو درآوریم؛ پس از آن شبیخون فرهنگی را آغاز کردند توطئه ای که رهبر معظم انقلاب بارها نسبت به آن هشدار داده بودند.

استاندار بوشهر گفت: ما در زمینه شبیخون فرهنگی دچار معضل بزرگ فرهنگی شده بودیم که البته برخی از این آسیب‌هایی که امروز با آن روبرو هستیم نتیجه موفقیت دشمن در این عرصه است.

وی اضافه کرد: هنور این موضوع تمام نشده بود که دشمن جنگ اقتصادی که رهبر معظم انقلاب بارها به طور واضح و روشن به آن اشاره داشتند را با اعمال تحریم‌ها بر ملت ایران تحمیل کرد که امروز توانسته ایم در جنگ اقتصادی راهکارها را یافته و کشور روی دور کار اقتصادی افتاده و تحولات خوب اقتصادی در همین مدت کوتاه یکساله دولت انقلابی شکل گرفته و صنعت، کارگاه‌های عمرانی و شرکت‌های دانش بنیان فعال شده و  اتفاق‌های امیدوارکننده ای رخ داده است. 

محمدی زاده ادامه داد: امروز با تلاش صورت گرفته امید به استقلال اقتصادی در چهره و ذهن کسانی که با اقتصاد درگیر هستند به وضوح دیده می‌شود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha