۱۸ مهر ۱۴۰۱، ۱:۳۹
کد خبر: 84907783
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

هفته هشتم لالیگا؛‌ صدرنشینی بارسا و شکست آبرومندانه سلتاویگو

تهران- ایرنا- تیم فوتبال بارسلونا در هفته هشتم لالیگا پذیرای سلتاویگو بود که این دیدار در پایان ۹۰ دقیقه تلاش دو تیم با نتیجه یک بر صفر به سود آبی و اناری‌ها به پایان رسید.

به گزارش ایرنا، در ادامه رقابت‌های لالیگا اسپانیا در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ و از هفته هشتم این مسابقات از ساعت ۲۲:۳۰ شاگردان ژاوی هرناندز پذیرای سلتاویگو رده یازدهمی بودند.

بارسلونا که با اختلاف ۳ امتیاز در رده دوم جدول و پشت سر رئال مادرید قرار داشت امیدوار بود تا با برتری در این دیدار، هم امتیاز با کهکشانی‌ها شده و در صدر جدول قرار بگیرد. 

آبی‌ و اناری‌ها که در هر ۷ دیدار اخیر با پیروزی عجین شده‌اند، از همان ابتدا با تفکرات هجومی و برای برد به زمین آمدند. شاگردان ژاوی در ۶ بازی از ۷ دیدار قبلی خانگی خود مقابل سلتاویگو شکست نخورده بودند و همین مساله باعث شده بود تا کفه ترازو به سود این تیم سنگینی کند،  هواداران بارسا هم درصدد بودند تا شبی دلچسب و بردی شیرین را تجربه کنند.

در شرایطی که دو تیم به دنبال اجرای فرامین کادر فنی خود بودند پدری روی اشتباه و تعلل مدافع سلتاویگو در دقیقه ۱۷ خود را در یک موقعیت مسلم گلزنی قرار داد و موفق شد به راحتی دروازه سلتاویگو را باز کند. 

دو تیم با همین نتیجه به رختکن رفتند تا در ۴۵ دقیقه دوم شانس خود را امتحان کنند، بر خلاف تصور هواداران بارسا در نیمه دوم دروازه این تیم بارها تا آستانه فروپاشی پیش رفت و حتی در وقت‌های اضافه نیمه دوم توپ به دیرک دروازه این تیم هم برخورد کرد اما تلاش بازیکنان بارسا و البته کمی خوش‌شانی شاگردان ژاوی در نهایت باعث شد بازی با همان نتیجه یک بر صفر تمام شود تا بارسا ۳ امتیاز مهم هفته هشتم لالیگا را در نیوکمپ از آن خود کند.

با این نتیجه بارسلونا ۲۲ امتیازی شد و به صدر جدول رفت و سلتاویگو نیز با ۱۰ امتیاز در رده یازدهم باقی ماند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha