سجادی: باید بُعد فرهنگی و اجتماعی ورزش را پررنگ کنیم

تهران- ایرنا- وزیر ورزش و جوانان گفت: باید سعی کنیم از ظرفیت بالایی رسانه‌ای برای برگزاری رویدادهایی همچون هفته تربیت بدنی بهره گرفته و بُعد فرهنگی و اجتماعی ورزش را در این هفته بین مردم پررنگ کنیم.

به گزارش ایرنا، سیدحمید سجادی در دومین نشست ستاد ملی هفته تربیت‌بدنی و ورزش اظهار داشت: دورخیز مناسبی برای برگزاری برنامه‌های این هفته انجام شده و امیدوارم که بتوانیم به همه اهداف‌ برای این هفته برسیم.

وی افزود: این روزها مناسبت‌های مختلفی درحال اجرا است و امیدوارم که بتوانیم برای اجرای برنامه‌ها در سراسر کشور، گستردگی متناسبی داشته باشیم. یک آمار رسمی اعلام شده که در طول هفته یک هزار و ۱۵۰ رویداد در سراسر کشور برگزار می‌شود که سهم فدراسیون‌ها، ادارات کل و هیئت‌های استانی است.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: قطعا دستگاه‌های دیگر نیز مانند نیروهای مسلح و آموزش و پرورش رویدادهای خود را با اهداف معین برگزار می‌کنند.

وی افزود: تقریبا به انتهای جام پرچم رسیدیم و یک هفته نیز از المپیاد استعدادهای برتر گذشته و موضوع مشخص این است که کشور همچنان به اتحاد و همدلی نیاز دارد و امیدواریم که ما نیز توانسته باشیم در این راستا ادای دین کرده باشیم.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور گفت: برخی جریانات دوست داشتند ورزشکاران ما را از پرچم کشور دور کنند که قطعا موفق به این کار نمی‌شوند. صحبت‌های مقام معظم رهبری و رییس جمهور جو مناسبی را در بین جامعه ورزش ایجاد کرد و جامعه ورزش بازخورد مناسبی از این صحبت‌ها داشت.

وی ادامه داد: فردا یادواره شهدای ورزشکار را داریم و امیدواریم که این رویداد به بهترین شکل برگزار شود. یکسری بازارهای بزرگ در تهران داریم و می توانیم از ظرفیت آنها برای برگزاری برخی مسابقات و ترویج فرهنگ ورزش بهره بگیریم و باید بعد فرهنگی و اجتماعی ورزش را در این هفته بین مردم پررنگ کنیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha