۱۷ مهر ۱۴۰۱، ۱۷:۵۸
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 84907759
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دشمنان برای جلوگیری ازرشد چشمگیر علمی ایران سنگ اندازی می کنند

کرج- ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج گفت: دشمنان با سنگ اندازی درصدد ایجاد مانع بر سر راه رشد چشمگیر علمی ایران اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت‌الله سید محمد مهدی حسینی همدانی روز یکشنبه در بازدید از موسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی  در کرج افزود: اسلام به علم و کسب آن تاکید فراوان کرده است.

امام جمعه کرج در بخش دیگری با تاکید بر لزوم حل و رسیدگی به برخی مشکلات در موسسه تحقیقات واکسن سرم سازی رازی بیان داشت: برخی از مسایل پیش‌آمده باعث ناراحتی است و باید تاسف خورد که چرا به این جایگاه و اهمیتی که دارد، بی‌توجهی می‌شود.

وی افزود: باوجوداینکه موازی کاری در مباحث علمی موردی ندارد اما با توجه به محدودیت امکانات و منابع باید دستگاه‌های اجرایی کشور ضمن اولویت‌بندی در کارها، از موازی کاری جلوگیری کنند.

آیت الله حسینی همدانی گفت: موسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی در آستانه صدمین سالگرد تاسیس خود است و مجموعه اطلاع‌رسانی و فرهنگی موسسه باید به نحوی عمل کنند که کل کشور متوجه این امر شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز یادآورشد: موسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی سال‌هاست با تولید واکسن‌های مهم و ضروری کشور به سلامت انسان‌ها و طیور و دام که آن نیز به‌صورت غیرمستقیم به سلامت مردم مرتبط است، تلاش می‌کند.

آیت‌الله حسینی همدانی در ادامه با اشاره ساخت واکسن رازی کووپارس و تفاوت مدل ساخت آن با سایر واکسن‌های کرونا، گفت: خوشبختانه این موسسه در زمینه ساخت واکسن این بیماری منحوس نیز به موفقیت رسید.

وی  بابیان اینکه رهبر معظم انقلاب نیز همواره بر لزوم پیشرفت و توسعه علمی کشور تأکید داشتند، افزود: برخی از پیشرفت‌های علمی کشور نظیر سلول‌های بنیادی، نانو و هوافضا مرهون پیگیری و تاکیدهای مکرر رهبر معظم انقلاب است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha